Tack så mycket för alla svar. Det är under pannan de rinner fram alltså inte ur spill röret. Är en baxi panna, har hört dom har en tendens att rosta sönder snabbt. Men ska se om de går att laga. Har haft mer kunniga folk som tittat på den o dom tror de är sprucken i nån svets. I mitt gamla hus hade jag en ctc v35 den är lika fin nu som den var ny.
 
abel48 skrev:
Tack så mycket för alla svar. Det är under pannan de rinner fram alltså inte ur spill röret. Är en baxi panna, har hört dom har en tendens att rosta sönder snabbt. Men ska se om de går att laga. Har haft mer kunniga folk som tittat på den o dom tror de är sprucken i nån svets. I mitt gamla hus hade jag en ctc v35 den är lika fin nu som den var ny.
Gott, då känns det som att du är en bit på väg.
När det gäller säljaren så tror jag inte du har så mycket att hämta rent juridiskt, men när du vet vad det är för fel kan du ju alltid åtminstone tala med säljaren och vänligt berätta för honom vad det var, och vad det kommer kosta att åtgärda.

Återkom gärna i tråden om hur det gick.
 
Vilken modell är det på pannan?
 
Bonus 30 heter den
 
titta om det är blött i askan längst in i den nedre luckan eller på toppen under plåten,sitter ett lock för vvslinga kan läcka i packningen prova att dra åt lite bultarna sträcks efter många växlingar i temperatur.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.