När jag svarat på ett inlägg måste jag trycka flera gånger på telefonens backknapp för att komma tillbaka till tråden. Detta fenomen har dykt upp någon gång under de senaste månaderna.
Android med Chrome på en Experia. Chrome uppdaterad senast i dag.
En annan konstig sak är att jag ibland hamnar i fel underforum. T ex om jag står i forum och trycker på teknik och vvs så hamnar jag i ekonomi och juridik. Jag ser att rätt forum blir gråmarkerat när jag trycker på det och jag kan upprepa samma sak flera gånger. Om jag däremot drar sidan forum upp och ner lite grann, dock inte så mycket att den gör en uppdatering, så hamnar jag i rätt underforum. Känns som på något sätt som om textens placering inte stämmer med koordinaterna på skärmen där trycket från mitt finger hamnar.
 
Har du inte högst uppe en svart rad med bl.a. "bevakningar"?

Edit. Läste slarvigt. Funkar tangenterna vid sms skrivande? I landscape med?
 
Redigerat:
Tangentbordet funkar utmärkt vid textinmatning i mail, sms mm. Likaså att klicka på websidor oavsett hur jag håller telefonen. Det är bara med BH appen som jag har sett problemet att hamna fel när jag klickar på skärmen.
 
Aaa. BH app. Den använder jag inte. Någon annan får prova hjälpa dig.
 
Patrick E skrev:
När jag svarat på ett inlägg måste jag trycka flera gånger på telefonens backknapp för att komma tillbaka till tråden. Detta fenomen har dykt upp någon gång under de senaste månaderna.
Android med Chrome på en Experia. Chrome uppdaterad senast i dag.
Tack för felrapporten. Detta fel dyker upp även i vanliga mobilsajten när jag testar i Safari. Då måste jag klicka 3 gånger på tillbaka-filen för att komma tillbaka till trådlistan. Det optimala borde vara att man bara behöver klicka 1 gång. Sätter upp på att göra-listan.

Patrick E skrev:
En annan konstig sak är att jag ibland hamnar i fel underforum. T ex om jag står i forum och trycker på teknik och vvs så hamnar jag i ekonomi och juridik. Jag ser att rätt forum blir gråmarkerat när jag trycker på det och jag kan upprepa samma sak flera gånger. Om jag däremot drar sidan forum upp och ner lite grann, dock inte så mycket att den gör en uppdatering, så hamnar jag i rätt underforum. Känns som på något sätt som om textens placering inte stämmer med koordinaterna på skärmen där trycket från mitt finger hamnar.
Jag förstår inte riktigt hur du menar. Försöker reproducera felet i Byggahus appen. Återkommer om jag inte hittar rätt.
 
Tack, bra(?) att du ser samma fel som jag vad det gäller back efter att ha svarat på ett inlägg.
Det andra problemet som jag sett är lite mer diffust. Det händer inte alltid. I princip blir det som om jag tryckt på fel forum upprepade gånger. Jag ser dock att det forum jag trycker på (det jag vill till t ex teknik och vvs) blir gråmarkerat. Jag hamnar däremot i ekonomi och juridik. Oftast händer det efter att appen startat om och jag går in via "Mer" - "Forum" i listen längst ner i appen och därefter in i forumets toppnivå via gröna listen högst upp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.