Aluminium

Nu har vi byggt hus och är på gång med att bygga altan, rena drömmen. En liten catch är att det är öppna fält omkring och det innebär blåsigare väder än i tätbebyggelse. Tidigare bodde vi i ett 70-talshus som var kallt som tusan, nu är jag less på att frysa, inne som ute, därför känns detta som den ultimata värmaren för frusna mig. Tummen upp för Verona på min altan :)
 
Aluminium är verona tillverkad av.

Tänk att kunna sitta på terassen och mysa och slippa frysa i sällskap med verona.
 
Svar: Aluminium

Till våran lilla oas i trädgården skulle det vara skönt med den där extra värmen, när vi sitter ute de långa sena nätterna och kylan närmar sig kan både vi och teet hålla sig varmt en längre stund. Och de små liven springandes och busandes och svätten rinner nerför deras pannor skulle värmen från terrassvärmaren hålle dom varma när de varvar ner och hålla förkylningarna borta till vinterns kalla mörker kommer på nytt!
 
Svar:aluminium

Kung bore är ibland hård o kall.
Uppe i norr svider det i skinnet men det är ju ball.
Med en värmare på min altan, kan jag dansa runt som en svan. Även om det är kallt som bara den kan man sitta ute och äta en sväng.
 
Orientexpressen
2. Aluminium
Rygg min ingen kyla tål, då blir värken svår. Jag vill ändå kunna njuta av utelivet när solen ned i väster går. Med värme från Verona jag längre utetid med min familj och vänner får.
 
På vår uteplats har vi bara sol fram till kl 17, efter det blir det för kallt för att sitta ute. Det hade varit så härligt att kunna sitta ute hela kvällarna under sommaren utan att behöva frysa, så denna terrassvärmare skulle vara ett välkommet tillskott till vårt hushåll.
 
2 - Aluminium.

Vi hade tänkt köpa ett par billiga konvektorelement att värma uterummet lite med vid tillfälle, men när man nu sett denna vackra terassvärmare så är det ju en sån vi till ha.
Uterummet påbörjas nästa vecka så nu kan jag ju styra upp att det blir el framdraget under panelen till det ställe där den fina värmaren skulle kunna hänga. =D
 
Aluminium

Jag skulle vilja ha en så att min fru inte behöver frysa när hon vill äta mellis med sina dagbarn på uteplatsen.
Huset.jpg
 
Veckans vinnare är...*trumvirvel*... vår medlem hahalj! Hurra hurra och massor av grattis önskar redaktionen! Nu slipper ni frysa eller orsaka elolyckor i hemmet.

Motivering: Vi har idag tre gamla infravärmare som är helt sönderrostade och man vågar inte slå på strömmen till dem. Provade en gång och det fräste och brummade högljutt. Tänker inte sätta på dem igen.. så just nu kan vi inte njuta av vår fina altan när det är lite kyligt ute. Dessutom har vi ingen belysning på altanen, så man får sitta där i mörkret. Men med en terassvärmare Verona från Belysningsdesign.se så skulle vi kunna njuta ute av både värme och ljus även på våren, på hösten och på sommaren när värmen inte räcker till!
 
hahalj
Oj!! Tackar så hemskt mycket! Har varit lite off några dagar så jag har missat detta helt! :)
 
2 aluminium

våra två infravärmare är totalt sönderrostade och hänger bara i elkablarna
så vi skulle behöva något nytt.
 
Lillisxm1 skrev:
2 aluminium

våra två infravärmare är totalt sönderrostade och hänger bara i elkablarna
så vi skulle behöva något nytt.
Tips: kolla datum innan du svarar på sånt här. Tävlingen avslutades för snart två år sedan....
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.