Motivering: Vi är i gång och ska bygga vårt första hus och stöter på det ena problemet efter det andra och just nu känns det som att vårt hus kommer stå klart år 2030! En härlig terassvärmare som lite pepp i allt detta hade definivt värmt våra frusna ledsna själar just nu och gett oss lite ny motivation! :)
 
Aluminium

Den värmelampan kommer passa perfekt för vår kommande uteplats som ligger i norrläge och saknar sol efter kl. 14 :(
 
Svar 2 Aluminium

Skulle passa perfekt på den nybyggda altanen. Sambon är lite frusen av sig så med en värmare skulle vi kunna sitta ute längre båda två. Slipper jag sitta i min ensamhet och njuta av den svenska sommaren.
 
2, aluminium.

Vår bostadsrättsförening byter just nu balkonger, till nya, större och inglasade. Arbetet skulle vara klart under juni så man kunde njutit av balkongen i sommar. Pga asbest blir arbetet försenat tre månader och klart i slutet av september i stället.

Med denna fina värmare hade jag klarat mig till nästa sommar!
 
Aluminium

Jag vill gärna sitta ute och mysa med min fru på sommarkvällarna, men hon är så frusen av sig så hon vill inte det! Men men med denna så skulle jag kunna få ut henne på terassen också! :D

//Jocke
 
Aluminium

Med Verona jag sommaren vill förlänga,
den så fint i mitt balkongtak skulle hänga.
Värmen låter oss njuta av sommarluften så länge vi vill,
med vin, vänner, sång och allt därtill.
 
2. Aluminium.

Mitt ex fick behålla altanvärmaren vilket jag ångrar stort.
Nu när jag och min nya pojkvän har en ny inglasad altan så skulle denna fina Verona altanvärmare verkligen komma väl till pass. Det är skönt att kunna sitta ute/inne längre och njuta med hjälp av härlig värme och mysigt sken från denna Verona altanvärmare.
 
Aluminium

Som småbarnsförälder hinner man bara njuta av ett glas vin sena kvällar men då är det tyvärr redan för kallt :)
 
Hej!

2) Aluminium.

En terassvärmare värmer vardag som fest,
när värmen behövs allra mest.
Förlänger kvällen och även sommaren,
precis det vi välkomnar!

Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Kristiina
 
2: aluminium
Den hade passat utmärkt på min nya terass. Har inte hittat någon bra lösning förändras nu😎.
 
2. Aluminium
Vi bor långt ifrån vår familj och släkt. Men i sommar kommer de på besök.
Då vore det toppen att kunna sitta i vårt uterum och njuta av värmen från terassvärmaren.
 
2. Aluminium

Det vore mysigt att sitta ute om kvällarna och mysa och verkligen utnyttja altanen när man byggt en fin. Men utan terrassvärmare blir det nog inte många kvällar, så denna vore kanon att vinna !!! :) och extremt snygg är den också :)
 
2.Aluminium
Kommer att bli fin i pergolan på landet, svårt att hålla värmen där på kvällarna.
 
2 aluminium

I sommar ska vi byta tak på verandan i sommarstugan -min gamla värmare är en gammal klassisk (rostig) värmare som sitter utmed väggen...skulle passa mycket bättre med en punktkälla över bordet...dessutom vore det en fin fin födelsedagspresent eftersom jag fyller år i morgon... 😃
 
2. Aluminium

Vore både skönt och väldigt praktiskt att låta midsommargästerna sitta utomhus och på sur-fisken festa.
Istället för att tvingas sitta inne och låta surströmmingskalaset hela huset med vidrig stank förpesta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.