Självklart ska sommaren vara bra säker och pålitlig - Verona är ett måste!

Torgil Abrahamsson
11160 stockholm
 
Svar: 2. Aluminium
(antar jag, fast deras hemsida säger att FÄRGEN på stommen heter "aluminium", inte att den är tillverkad av det...)

Man vill inte ens gå ner på byn
för det trillar saker ifrån skyn
som kyler och väter och tär och fräter.
Men nu ska jag ändra på den vyn!
Bikini i Arktis - vilken syn!
Jag njuter och myser, terassvärmen lyser!
 
2. Aluminium

Förra sommaren upptäckte vi vilken genial idé det är med en terrassvärmare. Vi upptäckte också att om man hade turen att få platsen framför den billiga vägghängda modellen från lågprisvaruhuset, så gällde det att man inte lämnade soffan för att besöka någon o()nödig bekvämlighetsinrättning i huset - för när man kom tillbaka var den enda uppvärmda platsen givetvis borta.

Det är först nu jag inser att det finns modeller som inte skapar intriger, och som inte får personerna som sitter i kylan att prata om vattenfall och göra porlande ljud med munnen när man svalt den sista klunken av grillölen. Det finns alltså modeller som istället förmedlar värmen jämnt, och hänger mitt över bordet så att de där människorna man kallar för familjemedlemmar faktiskt snarare lutar sig framåt mot varandra, för att bada i värmen från varandra/Verona! Det är ju genialt på riktigt!
 
H
Aluminium
Snygg värmekälla, det vore mysigt att kunna sitta ute på vår verandan lägre på kvällen och även förlänga säsongen. För här sitter ett par som jämt huttrar och tycker det är kallt. Så nu hoppas vi på turen att vi får värma under armaturen!
 
Aluminium

Sin första altan har nu sonen byggt med grill och mysig soffa.Där sitter han och hans vänner för det mesta och myser.
Men kvällarna blir kyliga och kalla även om tjejerna försöker hålla dom goa och varma.Så lite extra värme från Verona skulle inte sitta fel,för då kan dom sitta ute och njuta lite mer ;)
 
Aluminium.
Det skulle värma att bli utvald.
 
Svaret är aluminium!
Vi rev vår altan/terass förra sommaren men sedan stannade allt av och vi försöker hitta motivationen till att bygga den nya!
Om vi vann terassvärmaren vill vi ju ha någonstans att sätta den så det hade väl varit den perfekta sparken i rumpan!!
 
2. Aluminium

Vore skönt att slippa krånglet med gasolen nu när nya paviljongen är på plats
 
2. Aluminium

En terassvärmare vore perfekt att ha på mittmsnart nybyggda uterum.
 
Svar: 2. Aluminium

Motivering: Vill kunna utnyttja de lite svalare sommarkvällarna på min balkong utan att behöva frysa :)
 
Aluminium
I varm sommarbris trivs vi som bäst. Men på kvällen blir det kris då känner jag mig som is. Med värme från verona känner jag att alla våra vänner trivs i en fortsatt värmande bris.
 
Totte_S
Aluminium
Tänk att få bjuda igen sina vänner till middag en svensk sommarkväll och kunna erbjuda värme tills maten är uppäten, musiken har spelats och festen nått sitt slut.
 
2 , aluminium .
den skulle förlänga sommaren betydligt , och de kan vi behöva långt uppe i norr , hälsningar från Norrbotten .
 
Aluminium

För att förlänga utelivet på altanen behövs verkligen extra värmetillskott hos oss. Ett liv ute är så mycket mer än innestugsittar-tillvaron, tycker jag. Denna värmekälla skulle funka rätt bra utan att vara i vägen.
 
2. Aluminium

Vilken lyx om man kan förlänga kvällarna på altanen så att man kan sitta där i mörkret och känna sommarnattens dofter och njuta av tystnaden när alla grannar packat ihop och gått in.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.