Tydligen var det för dyrt för ingen la ett endaste bud.
 
Billiga sånahära tvingor, vadomnuheter på svenska, kan itne säga något om kvalitén, ännu, har köpt en hög av dom minsta och dom näst största:

http://www.ebay.co.uk/itm/291319778074
 
  • Gilla
wurpan
  • Laddar…
Det är ett bra pris. Kan man se vad det är för mått på dom någonstans.
 
Om man skrollar ner lite så finns det ritningar över dom olika storlekarna, de minsta är väldigt små.
 
DennisCA skrev:
Billiga sånahära tvingor, vadomnuheter på svenska, kan itne säga något om kvalitén, ännu, har köpt en hög av dom minsta och dom näst största:

[länk]
Snabbspännare heter de på svenska.
 
pleqtiz skrev:
Mitt hököga såg direkt att det inte är en SJL utan en GCM 800 SJ.. dvs snikversion av SJL

[länk]
Tänkte också på det när jag såg auktionen. Lite märkligt att någon, också i Norrköping, haft en annons på blocket med samma bild fast då visste personen tydligen vilken modell det var...

Screenshot 2015-05-17 01.28.58.png

Kan även passa på att tips om toolab's kampanj på Bosch GKT 55 GCE Monsterpaket med två 160cm skenor, vinkelskena, L-BOXX etc. för 5999kr. Känns som ett hyfsat bra pris för det paketet. Går det att hitta billigare i Sverige kan ni hojta till. Ska nog investera i en snart :)
http://www.toolab.se/produkt/Bosch-GKT-55-GCE-Sanksag-i-L-Boxx-med-1600mm-skena
 
Redigerat:
Nu sa du ju Sverige, men du sparar nästan 1500 på att köpa från EU .. (Rubart 495€)
 
  • Gilla
MB77
  • Laddar…
Johan_A_M
Fick mail från Toolab precis, de har kampanj på lite blått Bosch:

GKT 55 GCE med L-boxx och två FSN-styrskenor för 5999
GTS 10 XC Bosch Klyvsåg + GTA 60 W Stativ för 9595
GLL 3-80 P för 4049
GLM 40 för 879
och GWS1400 för 995.

Har inte gjort någon sökning på Prisjakt, är inte helt säker på att de är billigast men har för mig att de brukar ligga bra till med svenska men inte tyska mått mätt på blått.
 
Johan_A_M skrev:
Fick mail från Toolab precis, de har kampanj på lite blått Bosch:

GKT 55 GCE med L-boxx och två FSN-styrskenor för 5999
GTS 10 XC Bosch Klyvsåg + GTA 60 W Stativ för 9595
GLL 3-80 P för 4049
GLM 40 för 879
och GWS1400 för 995.

Har inte gjort någon sökning på Prisjakt, är inte helt säker på att de är billigast men har för mig att de brukar ligga bra till med svenska men inte tyska mått mätt på blått.
Jag köpte min GKT 55 GCE med 1600 mm skena och L-boxx på Optimera för 3900 kronor inkl. moms.
 
Bolist har ett pris på Cirkelsågen Hitachi C6Bu2 https://bolist.se/produkt/cirkelsag-c6bu2-165mm-1100w-hitachi/
1490kr

Står att det är slut på internetbutiken, men jag var in i butiken i Falun (för att fråga om dom får in Kap & Geringssågen från Metabo snart). Då stod en hel pall med Hitachisågen direkt vid kassorna. Åtminstone 20 st.
 
F_man skrev:
Bolist har ett pris på Cirkelsågen Hitachi C6Bu2 [länk]
1490kr

Står att det är slut på internetbutiken, men jag var in i butiken i Falun (för att fråga om dom får in Kap & Geringssågen från Metabo snart). Då stod en hel pall med Hitachisågen direkt vid kassorna. Åtminstone 20 st.
Av nyfikenhet rörande kapen, skulle de få in några? Fick svar i Sörmland att det inte fanns fler his metabo att beställa nämligen.

Mvh

Klas
 
klasses skrev:
Av nyfikenhet rörande kapen, skulle de få in några? Fick svar i Sörmland att det inte fanns fler his metabo att beställa nämligen.

Mvh

Klas
Säljaren malde på om att dom försökte hämta enheter från Ryssland, att det tydligen var en väldigt stor koncern som köpte in till hela Europa eller nåt... nåja, tycker det luktar ordentlig lockvara, lex Elgiganten som alltid råkar ha slut på just varan i annonsen.

Så njäae, jag tror inte dom kommer sälja mer av Metabon, men tror det stog i annonsbladet att priset gäller till sent i höst någon gång.
 
F_man skrev:
Säljaren malde på om att dom försökte hämta enheter från Ryssland, att det tydligen var en väldigt stor koncern som köpte in till hela Europa eller nåt... nåja, tycker det luktar ordentlig lockvara, lex Elgiganten som alltid råkar ha slut på just varan i annonsen.

Så njäae, jag tror inte dom kommer sälja mer av Metabon, men tror det stog i annonsbladet att priset gäller till sent i höst någon gång.
Webhallen har V2 för 1499 :- igen.
 
  • Gilla
aljo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.