Värm dina gäster med snygg terrassvärmare

verona1.png

Den designade terrassvärmaren Verona är en av de mest populära utomhusprodukterna hos Belysningsdesign.se, och denna veckan har du en chans att göra den till din. Med Verona på plats vid uteplatsen får du och dina gäster en skön kväll även om det blåser lite kallt i sommar. Värmeeffekten kan justeras mellan 600 och 1500 watt, och produkten ger ett varmvitt ljus.

Totalt värde cirka: 1 500 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

Fråga: Vilket material är terrassvärmaren Verona konstruerad av?


1. Plast
X. Stål
2. Aluminium

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Belysningsdesign. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Belysningsdesign för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Aluminium
Jag har länge gått och suktat på denna terassvärmare då den verkar optimal för vår altan. Men i plånboken har det mest funnits damm sista tiden. Att vinna den av er vore grymt
 
Aluminium.
Ja! Så jättelagom stor och jättefin den skulle vara vid vårt gamla torp!
 
P
2. Aluminium

Till detta mys-belys tackar man inte nej.
Passar bra till maken, katten och mig.
 
2. Aluminium

Hade varti skönt med värme på dessa kalla svenska sommarnätter. Så blir elektrikern också glad när han får komma och koppla fram lite ström fram till uteplatsen.
 
2. Aluminium

Då det har en förmåga att "alltid vara för kallt" när jag vill sitta och njuta på altanen slutar det ofta med att jag får sitta där själv. Med denna värmare kunde jag kanske kunna locka ut resten av familjen oxå.
 
2 aluminium,

Ska precis till o bygga ny altan, och en terassvärmare vore guld värt till min frusna fru, slipper hon bädda ner sig i en hög med filtar till hösten !
 
Svaret på frågan kan inte besvaras utifrån informationen på websidan i fråga.
Där står bara "Färg stomme Aluminium".
Materialet kan vara plast, stål, aluminium, titan eller vad som helst.

Men lampan kunde vara trevlig att värma lite med råkalla vårkvällar :)
 
Aluminium

Detta skulle vara optimalt på vår fina uteplats och har länge varit sugen på en sådan produkt. Har dock inte kunnat prioritera sådan lyx då andra stora (och tyvärr oväntade) renoveringar tömmer plånboken.
 
Lite värme från knopp till tå, vore helt oslagbart att till våra altan-våffel-middagar få!
 
Aluminium! Det här var en ny häftig modell! Jag är en frusen människa, men med Verona hängande över huvudet skulle de lite kallare vår/sommar/höstkvällarna bli uthärdliga och jag slipper gå in själv medan resten av familjen är kvar på altanen.
 
2, Aluminium
Från Verona i Italien till Verona på min altan i Pite
Värmer där, som här, mycket, inte lite
Ska hålla den kär
Jag svär
Annars jag få beläggas med vite
 
Aluminium

Personligen har jag inga problem med T-shirt och shorts så fort tjälen gått ur backen, frugan däremot börjar huttra så fort temperaturen går under 25C. En Verona på altanen skulle därför sitta som handen i handsken :)
 
Aluminium.

Sommaren smyger sig på, men här sitter jag och kurar ändå,
Aprilväder i maj, på altanen blir det inget partaj,
Men så förnimmer jag en lätt bris, värme ja som från en spis,
Altanvärmaren Verona från Byggahus, Si Senor! Fyll upp era krus.
 
I varm sommarbris trivs vi som bäst. Men på kvällen blir det kris då känner jag mig som is. Med värme från verona känner jag att alla våra vänner trivs i en fortsatt värmande bris.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.