25kg
Som stenläggare av stora mått vill jag ge min sambo en present som är flott.
Nordöst, Sydväst, Norr eller Söder nu kan vi lära barnen & mina bröder
vart den rätta riktningen är, åt vilket håll stranden är.
 
Matzeball
Svar 25 kg.
Det skulle komma väl till pass med en ros i min terrass som är lika fin i alla väder. Bra för mig som inte har gröna fingrar.
 
Redigerat:
25 kg.
en kompassros i hallen och en i trädgården skulle sitta fint , de skulle imponera på alla besökare , och få mig att känna mig välldigt stolt , de är ca 8 år sedan vi satte den i hallen , och de skulle sitta fint att kunna matcha en i trädgård också .
 
Svar 25 Kg

Skulle sitta fint på altanen som vi byggde förra året. Kan man ju lära grabben vädersträcken. Sen har sambon så dåligt lokalsinne så en kompass i trädgården hade ju åtminstonde gjort att att hon hittade här hemma.
 
Svar: 25 kg

Jag ska bygga en terass
och vill att den ska ha klass.
En kompassros i granit
blir en självklar favorit!
 
25kg. I dagens oroliga värld skulle den utgöra en påminnelse för oss, våra barn o vänner att norr är fortfarande norr, söder är fortfarande söder osv. Dessutom skulle den bli en lysande vacker mittpunkt infälld i det pågående altanbygget.
 
Svar 25 kg

Passar perfekt i den marininspirerade trädgården
 
Svar : 25 kilo
kompassros.jpg
Här skulle kompassrosen sitta som gjuten
och visa vilket väderstreck det är runt knuten
En riktig prydnad på min lilla grusplätt
det kan ju inte bli mera rätt
Som ett blickfång framför växternas grönska
vad mera kan finnas att önska
 
Stort grattis önskar vi denna veckan Kjellstrand, som vinner en kompassros. Den kommer nog att göra sig bra på din uteplats i trädgårdslandet. Grattis grattis :D

Motivering: Hade varit schysst att fälla ner kompassrosen vid vår mysiga uteplats i trädgårdslandet med singelbädd och pallkragar, grill, krukor och sittgrupp. En ögoninfallande detalj som garanterat hade nått udden av lyxkänsla och äventyrslystenhet.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Hej,

Jag tackar så mycket för vinsten! Den är i mina ägo nu. Ärlig som jag är så måste jag säga att om den vägde 25kg som det stod på hemsidan så har jag definitivt blivit svagare. Kändes som 35 kg faktiskt...
 
Men det står 25kg på hemsidan så det får vi lita på :)

flisbykompassros70.jpg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.