25 kg.
Jag har den helt perfekta platsen för kompassrosen, alla mina grannar blir gröna av avundsjuka.
 
Svar: 25 kilo
Den skulle verkligen förgylla vårt så annars fula brunnslock.
 
Svar: 25 kilo
Skulle passa perfekt då vår trädgård behöver en ny inRIKTNING... :)
 
D09
Svar 25kg

Kan vara bra att ha en vägvisare så man hittar hem efter några glas :)
 
Rätt svar är 1 = 25 kg
 
Den väger 25kg. Den skulle verkligen passa i trädgården vid växthuset och odlingslådorna,
 
Svar : 25 kg
Blir perfekt som bordsplatta på ekstammen när vi huggit ner monstereken i sommar. I mina ögon för fin för att stampas och trampas på
 
Svar nr 1: 25 kilo.

Min mor fyller 70 i sommar och här ser jag en potentiell present som hon garanterat aldrig hade väntat sig. Hjälp mig överraska och gratulera min mor!
 
1 - 25kg

Tomten är så stor så det hade underlättat om barnen kunde berätta vilket väderstreck de går åt... 😉
 
Svar: 25 kilo
Kompassros, för tanken till fjärran mål
Kommer väl till pass på min lilla uteplats
nord, syd, öst, väst, utan vingar av stål
 
P
1. 25kg. Till pappas stuga i hälsingland, 25kg är precis lagom tung så att ingen kan sno den.
 
Svar: 25kg.

Motivering: Om kompassrosen fick pryda vår uteplats i min bostadsrättsföreningen så skulle den glädja inte bara mig utan många personer i föreningen :)
 
SussioPeter
Svar: 25 kg

Denna vore en riktig dröm (sedan länge) som skulle förgylla vår tillvaro på vår blivande grillplats för både nära och kära en lång tid framöver. Håller tummarna!!!
 
25 kg, oväntat lätt skiva!
Göran
 
Skulle vara underbart fint att ha vid mitt blivande utekök som kommer att ligga brevid min badbalja tänk att få njuta av den fina kompassrosen från båda håll
25kg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.