kan man på något set koppla handdusch på tvättställblande så att man få lagom varm vatten? alltså under tvättställ ?
 
Krilleman
Det beror väl på hur installationen ser ut.

Lägg upp en bild med beskrivning på det du vill uppnå så får du nog korrektare svar!
 
Redigerat:
Krilleman
Men man får väl inte "lagom" varmt vatten med denna tillsats?
 
Temperaturen regleras som vanligt med greppet. Vattnet rinner ner som vanligt i handfatet tills man trycker in tangenten på duschmunstycket. Då går det ut den vägen istället.
Det är naturligtvis fullt möjligt att montera tillsatsen på en termostatblandare för tvättställ …
 
Krilleman
Men då är det det som efterfrågas?

Jag är inte säker...
 
Vi får väl vänta på att trådskaparen kommer tillbaka …
 
Vi har en stockholmsdusch med denna blandare, ser bättre ut än det som fahlis länka till

stockholm.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
AndersMalmgren skrev:
Vi har en stockholmsdusch med denna blandare, ser bättre ut än det som fahlis länka till

[bild]
jo något sånt blir bra var har du köpt den hur långt är slangen? jag behöver en som ska vara minst 120 cm. dem andra som är inbyggda med dusch är bra men dyra:surprised: Damixa-Slate-Tvaettstaellsblandare-m-Sidodusch-m-X-Change-Kopplingssystem-m-Bottenventil-Krom-36.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



att koppla direkt till tvättställblandare som vi har nu går inte och det är inte hellre så fin.
 
elisa_82 skrev:
jo något sånt blir bra var har du köpt den hur långt är slangen? jag behöver en som ska vara minst 120 cm. dem andra som är inbyggda med dusch är bra men dyra:surprised:[bild]


att koppla direkt till tvättställblandare som vi har nu går inte och det är inte hellre så fin.

Ja den är runt metern, märket är Hansa och typen heter Frisörblandare. Men jag vet inte om Hansa finns längre?

edit: Hittar ingen som efterliknar vår när jag googlar dock, det som är snyggt med vår är att den är väldigt lik en helt vanlig blandare när munstycket är på sin plats
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.