Skulle behöva låna/hyra en gipshiss, och tänkte fråga bland medlemmarna på BH först, hellre nån av er tjänar en slant än någon uthyrningsfirma :) ska sätta 20kvm tak i första skedet i ett kök och är extremt rädd om saker.

Om någon är intresserad, skicka ett pm.

Mvh
Christian
 
Cramo tar 100-150:-/dag värd varenda krona
 
Jo, absolut, men e man lite seg och inte sätter allt på en dag så börjar det kosta :) tänkte mest om någon hade en hemma som ville tjäna några hundra på att låna ut sin :)
 
Mikael_L
Bra idé, att kolla såhär. :)

Men jag hyrde själv och äger således ingen. Annars hade jag antagligen varit glad att inte ha den (också) ivägen. :)
 
Har en gipshiss som ej används för närvarande. Hojta till om det fortfarande är aktuellt.
 
Fasting65 skrev:
Har en gipshiss som ej används för närvarande. Hojta till om det fortfarande är aktuellt.
Finns den kvar? :) behöver hyra en över helgen, men bauhaus hade sina uthyrda och proffs-butikerna är stängda
 
P
Har du ingen Cramo i närheten? Kostar ingenting att hyra från fredag till måndag morgon. Tror Bauhaus var 3-4 ggr dyrare. Går att plocka isär så den går in i en vanlig bil.
 
Krilleman
När jag hyrde gipshiss hos lokala Ramirent kostade det 100:- till fika-kassan.

Jag antar att det inte var värt besväret att knappa in hyran från fredag kväll till måndag morgon.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.