Kör xperia z3. Funkar inte att ladda upp bilder. :confused:
 
Bilduppladdningen funkar för tillfället tyvärr inte i android appen och i vissa versioner av android i mobilsajten. Exakt vilka kommer jag inte ihåg.
 
Per Eskilsson skrev:
Bilduppladdningen funkar för tillfället tyvärr inte i android appen och i vissa versioner av android i mobilsajten. Exakt vilka kommer jag inte ihåg.
Tack för svaret. Slipper jag sitta och slita mig i håret.
 
Om du vill kan du maila bilden till mig så laddar jag upp den i ditt inlägg. Eller så byter du till vanliga sajten (länk finns längst ner på mobilsidan) och testar ladda upp den från din mobil. Min mailadress är per@byggahus.se
 
Det går inte att ladda upp bilder i forumtrådarna från Android 4.4 (Kitkat). Men från 4.3 och 5 så ska det gå bra.
 
Per Eskilsson skrev:
Om du vill kan du maila bilden till mig så laddar jag upp den i ditt inlägg. Eller så byter du till vanliga sajten (länk finns längst ner på mobilsidan) och testar ladda upp den från din mobil. Min mailadress är per@byggahus.se
Tack för hjälpen men det är ingen brådska med Bilduppladdningen, vill bara att det ska funka :). Det går inte att ladda upp från den riktiga sajten heller. Kommer till popup fönstret men när jag trycker på "välj fil" så händer ingenting.
 
Per Eskilsson skrev:
Det går inte att ladda upp bilder i forumtrådarna från Android 4.4 (Kitkat). Men från 4.3 och 5 så ska det gå bra.
Jag har 5.0.2 (lollipop).
 
Försöker du via appen eller via mobilsajten?
 
Per Eskilsson skrev:
Försöker du via appen eller via mobilsajten?
Båda två :\. Har även försökt installera om appen några gånger. Startat om telefonen. Håller på och föförsöker hitta om min telefon blockar tillgången till foton eller något liknande :)
 
1430333280118-1986944795.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nu funkar det genom mobilsajten men icke appen :)

Edit. Det har nog funkat hela tiden genom mobilsajten. Men direkt när jag går genom appen funkar det inte.
 
Redigerat:
S
Fungerar inte att ladda upp bilder från datorn i PM, går bara att skicka från Internet. Fliken "Din dator" finns inte, men det står att man kan klicka på den fliken om man vill ladda upp från datorn...

DSC_0002.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

DSC_0005.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
DanielF skrev:
Fungerar inte att ladda upp bilder från datorn i PM, går bara att skicka från Internet. Fliken "Din dator" finns inte, men det står att man kan klicka på den fliken om man vill ladda upp från datorn...
Tack för felrapprten. Felet har även rapporterats tidigare men det har av olika skäl inte åtgärdats, Det står fel i meddelandet.
 
Jag har alltid tidigare använt mig av photobucket, men vid någon av dessa uppdateringar av "appen" så syns inte fotolänkarna längre.

Finns det någon annan fototjänst som ni rekommenderar?
 
Posta gärna länk till inlägget där bilden ligger så kan vi titta närmare på det.

Jag kan inte rekommendera någon annan extern tjänst tyvärr eftersom det rätt vad det är så kan bilden sluta visas. Bäst är om bilden ligger bifogad i själva inlägget.

Vilken mobil använder du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.