Är själv sugen på att lägga klinkers i mitt garage. Vilken färg på klinkersen valde du? Den mörka på biltemas hemsida ser ju typ svart ut.

PS. Riktigt snyggt garage!
 
Har faktiskt glömt vilken jag valde men tror det är den mörka. Den mörka är inte lika mörk i verkligheten.

Tack.
 
Tack för svaret Nils!

Jag åkte till biltema och kollade, såg riktigt bra ut. Betydligt ljusare än vad bilden på hemsidan visade :)
Såg att du skrev att till nästa gång ville du minska fogbredden, Anledning?

Såg även att du skrev att du ville ha mörkare fog. Är det för att smutsen inte ska synas så väl? Vad tror du om svart fog?

//Michael
 
Att minska fogbredden har bara en estetisk betydelse men med större fogbredd har du mer marginal till justering om det blir lite snett. Jag körde 5 mm snöre men 3 mm ska inte vara några problem, finns fortfarande marginal till justering.

Ljus fog är snyggt då det bryter av fint mot de mörka plattorna men blir skitig fort. Då är det bättre att välja mörk fog, vet dock inte hur snyggt det blir då jag inte sett det irl.

OT. Såg att du startat en tråd på g också och noterade att du ägt en C5a, snygg. Har en C6a själv och är mkt nöjd.
 
Stämmer bra de. Har haft en C5:a men sålde den förra sommaren. Får se om det blir en C6:a i framtiden :)

Hur klarar sig golvet mot tex dubbdäck, domkrafter å pallbockar tex? Är det reptåligt?
 
Satan så snyggt! Bra jobbat.
Jag har precis köpt hus med garage i denna storleken. Så jag kommer nog plocka lite inspiration från detta.
 
Snyggt!.

Vill verkligen ha klinker/granitkeramik i mitt garage.Får nog se över detta.
 
Riktigt snyggt..

Har du dubbdäck på vintern? Tänkte hur snygg klinkerna blir efter ett antal vintrar. Går ju köpa skydd har jag sett.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.