Wow, grattis!
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Tackar, tackar, nej hus får gärna vänta ett tag, gillar närheten till city :D
 
Grattis!
Små barn tar inte så mycket plats så ni hinner nog njuta av alla raka väggar ett tag!

Själv tröttnade vi däremot på stan och lägenhet när de kom upp i trehjuling och pulkaåldern. Ett evigt släpande på grejer och ett projekt varje gång man skulle ut. Men bebisar är enkla och bra!
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Tackar, jo de kan nog dela rum iallafall till äldsta grabben börjar i skolan
 
Mest farsan som varit i lgh senaste dagarna, men lite har hänt


IMAG0493.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
T
Hoppas du inte tar kål på farsgubben:p
 
Nejdå, han är ju van, renoverat villan sedan typ 1985 :p (Det är nog mer ytskikt klart i vår lgh än i deras villa :D)
 
Skulle in å köpa en pava av vinet du tipsa om men så klart var det beställningsvara här :/
 
Du skällde väl ut dem!? :D

Idag blev det tyvärr vitvin pga seafood, men det går också ned om det är torrt nog

IMAG0494.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Nja lär ju hålla mig sams med dom :)

Blev en anchor steam till det grillade ikväll
 
  • Gilla
-RB- och 1 till
  • Laddar…
Anchor Steam är gott det med :)
 
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
tommib
AndersMalmgren skrev:
Tackar, tackar, nej hus får gärna vänta ett tag, gillar närheten till city :D
Ja, det är ju det vi säger. Börja nu så är du nog klar lagom till att barnen går ut skolan. Du har ju att brås på som du själv sagt :)

Därmed inte sagt att jag inte är djupt imponerad av ert arbete på lägenheten. Skulle jag ha möjlighet att göra något liknande skulle jag göra det.
 
Var därför som sambo/fru inte drack vin längre alltså :)
Grattis!
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Du tänker så, största problemet är att det är så ont om bra objekt i city. denna skulle ju kunna vara något, cyklar förbi den varje dag på vägen till jobbet :)

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bernska_villan

tommib skrev:
Ja, det är ju det vi säger. Börja nu så är du nog klar lagom till att barnen går ut skolan. Du har ju att brås på som du själv sagt :)

Därmed inte sagt att jag inte är djupt imponerad av ert arbete på lägenheten. Skulle jag ha möjlighet att göra något liknande skulle jag göra det.
 
nino skrev:
Var därför som sambo/fru inte drack vin längre alltså :)
Grattis!
Tackar, ja delvis, men man fick inte mycket hjälp med det innan heller, hon är gammal elitidrottare och har lite annan mentalitet än jag själv :)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.