Mikael_L
Om ett gilla till så når jag 2500.

Kan vi inte stanna där ?
Ett trevligt och jämnt tal. Det finns dom som stannat (eller försökt stanna) vid något jämnt antal inlägg. Några sådana planer har jag ju inte.
Men jag tänkte att en räknare kan ju få stanna på en sån fin och jämn siffra. :)


Och sen så börjar ju detta stiga mig åt huvudet också. Jag börjar känna mig så dryg och kaxig. :cool:
 
  • Gilla
-RB- och 5 till
  • Laddar…
Korvgubbe
Varsågod, hoppas ditt bekräftelsebehov blev tillfredsställt! :p
 
  • Gilla
oobum
  • Laddar…
Mikael_L
Jag tror att jag bara hade väldigt lite att göra just nu, och lite småtråkigt ;)

Men sedär, nu är det ett jämnt och fint tal här. :D
 
Redigerat:
Mikael_L skrev:
Men jag tänkte att en räknare kan ju få stanna på en sån fin och jämn siffra. :)
Och där sprack det...:cool::cool:
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
Kvoten "Gillad/totalt antal inlägg" borde ju egentligen vara en intressantare faktor att titta på (=vem som skriver läsvärda saker), men eftersom "gilla-funktionen" infördes lååångt efter forumets uppkomst, så blir det ju snett för alla "gamlingar" som hann skriva tusentals inlägg innan det ens gick att gilla dem...
 
T
Jag skulle vilja ha en "ogilla-knapp" också, hade varit roligare att samla på sig:D

Men det hade ju inte funkat i "svennebanan" landet Sverige där alla är så lättkränkta:mad:
 
  • Gilla
gaia och 2 till
  • Laddar…
tank77 skrev:
Jag skulle vilja ha en "ogilla-knapp" också, hade varit roligare att samla på sig:D

Men det hade ju inte funkat i "svennebanan" landet Sverige där alla är så lättkränkta:mad:
Jag har inget emot gilla-knappen egentligen, och en ogilla-knapp skulle väl fungera också...fast man måste ta dom med en stor nypa salt. Ogilla-knappen kanske även med ett stort lass salt. Man har ju ingen aning om varför någon är gillad; beror det på att denne givit ett bra råd, sagt något kul, sagt något som nån ville höra, hållit med någon i en diskussion etc...det spårar lätt ut, och jag skulle tro att en ogilla-knapp riskerar bli än mer urspårad.

Själv skulle jag tippa att mina hmm 140 gillningar till 90% är för någon halvkul kommentar jag gjort, och resterande 10% kanske kommit med något vettigt...
 
M
tank77 skrev:
Men det hade ju inte funkat i "svennebanan" landet Sverige där alla är så lättkränkta:mad:
Vadå lättkränkt?, nu känner jag mig kränkt av att du anser att jag är lättkränkt när jag faktiskt inte är det. Skäms på dig. :wow:
 
  • Gilla
Goteborg
  • Laddar…
harry73
Jag har inte 2500 gillanden än, men NU har jag 1000 inlägg i alla fall. Känns lite som en födelsedag:beer:
 
  • Gilla
KnockOnWood och 3 till
  • Laddar…
harry73 skrev:
Jag har inte 2500 gillanden än, men NU har jag 1000 inlägg i alla fall...
Hade :)
 
Mikael_L skrev:
Om ett gilla till så når jag 2500.
...
Kan vi inte stanna där ?
Ger du upp?

10.000 är ju annars ett runt och fint tal :)
 
Mikael_L
Men du kan väl passa på och stanna vid 4000.
åtminstone vänta in mig ... ;)
 
Vi borde ha kungen som medlem. Av konungen gillad, det vore något. Fast han hänger väl mest runt på byggaslott.se.
 
harry73
Byggaslott.se vilken bra ide. Beställ den per och marlen innan jag gör det ;)
 
svartöra skrev:
Vi borde ha kungen som medlem. Av konungen gillad, det vore något. Fast han hänger väl mest runt på byggaslott.se.
Eller som hustrun och andra hästtokiga tjejer säger:
Endast HOVleverantörer släpps in i stallet :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.