Svar: 1

Jag ska vara pappledig med min dotter i sommar och det vore ju väldigt smidigt med en sån här för att hålla fönstren rena utan att slösa bort tiden :)
 
Svar 1. Här är det dags att putsa fönstren efter 1,5 års tillbyggnad med ny våning, fönsterputsningen är eftersatt och att göra det med modern utrustning vore kul.
 
Svar 1.
Med en två-åring som gärna står vid vårt stora och härliga fönsterparti så blir det mycket fina avtryck som måste putsas bort. Om jag vinner en Nilfisk Smart hade fönsterputsningen gått snabbt och lätt.
 
Svar: 1

En nyfödd hemma och ett pågående stort projekt med att inreda övervåningen (så att grabben kan få eget rum) gör att det finns alldeles för lite tid till så tråkiga saker som fönsterputsning. Med en Nilfisk Smart fönstertvätt så skulle vi snabbt kunna se ut igen...
 
Svar 1.

Jag är en ensamstående man med extremt mycket att göra och ont om tid, och som aldrig har tvättat fönstren. De ser med andra ord ut som man kan ana sig till. Men får man en kul manick att leka med kommer de garanterat att glänsa och vara en förebild för alla, när och fjärran.
 
Svar på frågan: Alternativ 1: 585 gram

Motivering:
Med Nilfisk Smart, lätt jag klarar jobbet med ett flin,
fönstertvätt blir rent av ett nöje, med en så’n maskin !

Sven-Olof Andersson
Bureå
 
Svar: 1

Dags att sälja lägenheten med en massa fönster att putsa.
Sen flytt till hus med ännu mera fönster.
Det hade underlättat massor med denna smarta pryl från Nilfisk.
 
Svar på frågan: Alternativ 1 (585 gram)

Min motivering:
Att se bra ut, är som alla vet,
rent av en mänsklig rättighet,
enklast gör man det så klart,
om man har en Nilfisk Smart!

Sven-Olof Andersson, Bureå
 
Vi bor i ett gammalt torp, från början av 1800-talet, utan rinnande vatten. Vi har en sommarbrunn och "snålel", dvs vi kan inte ha för många saker på samtidigt utan får tänka oss för. Vi kan behöva all hjälp som går att få utav tekniska prylar och en batteridriven fönstertvätt vore guld. panorama_w.jpg
 
A
Svar: 1. 585 gram

Skulle vara en utmärkt hint att ge till min sambo som lovat att han ska ta hand om att putsa alla fönster i år eftersom jag gjort det de senaste åren. Han behöver en liten knuff och allt som är någon typ av maskin brukar gå hem
 
Laika skrev:
Vi bor i ett gammalt torp, från början av 1800-talet, utan rinnande vatten. Vi har en sommarbrunn och "snålel", dvs vi kan inte ha för många saker på samtidigt utan får tänka oss för. Vi kan behöva all hjälp som går att få utav tekniska prylar och en batteridriven fönstertvätt vore guld.[bild]
Svar: 1,585 gram
 
Svar 1

Perfekt present för mig. Min fru visade inget intresse.
 
  • Gilla
Qunaki
  • Laddar…
Svar 1.

Vore kul att överraska min fru med nytvättade fönster då hon hela tiden säger "Men herre gud! Titta på hur våra fönster ser ut!!"
 
Svar 1

Motivering:
Att rimma verkar inte hjälpa, snarare stjälpa.
Ge mig en fönstertvätt, kopplade bågar är inte lätt!
 
Svar 1

Motivering:
Tvätta fönster med prylar från Nilfisk Smart så blir det också miljösmart!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.