Svarsalternativ 1

Herregud. Jag är nog världens sämsta fönsterputsare, mellannamn Randi Ruta. Dessutom är det urtrist att gno runt med trasa och skrapa och tidningspapper. Detta vore rena drömmen, snygga fönster i ett nafs. Vilken lyx att få tvätta fönster med resultat som proffsen.
 
Svar 1

Häromdagen kom det på tal att anlita en fönsterputsare. Men jag skulle bra gärna lägga pengarna på något roligare och putsa fönstena själv. Men till det krävs det den här manicken som vi saknar, men väldigt gärna skicka vilja vinna!
 
Svar:1

Det finns inget som är så tråkigt som att putsa fönster. Men får man hålla i en maskin som dessutom underlättar jobbet så går det mer friktionsfritt. Vi bor vid en trafikerad väg så fönstrena är konstant dammiga på utsidan.
 
Svar: 1
15 fönster på mitt stora röda hus med vita knutar, skulle må bra av att jag inte prutar, på fönsterputsens kvalitet och hållbarhet och så vitt jag vet, är det väl ingen hemlighet, att fönstertvätten Nilfisk Smart kan ge mig just det."
 
Svar: 1

Detta är den ultimata tidsbespararen. Mindre tid på att putsa fönster, mer tid att surfa på byggahus.se forum!
 
Svar: 1

Med boningshus och torp på gården med gamla englasfönster med lös innanbåge samt ett orangeri med mycket glas har jag 403 rutor att putsa varje gång... På båda sidor dessutom så 806 ytor att putsa! Det hade ju underlättat med lite hjälp! 😊
 
Svar 1.

Det är få förunnat att ha många små rutor att tvätta....
För med äkta spröjs med 2+1 glas på våra fönster så vore det välkommet med lite hjälp.
 
Den väger 585 gram
Perfekt för att visa frun att även jag kan putsa fönster
 
Svar: 1

Att tvätta fönster har alltid varit min käpphäst
det är så himla trist!
Om jag vann en Nilfisk - som jag hört skall vara bäst
- så kanske jag kan se ut till sist!
 
Svar 1

Hurra för bra redskap! Det ska vara roligt att göra tråkiga saker.
 
Svar 1

Så här ser mitt renaste fönster ut.


1429355340645-141447748.jpg
 
Svar: 1. Det vore en fin present till vår dotter som flyttar till eget hus, där det finns mycket annat att gör än att putsa fönster, snart.
 
Svar: 1

Tvätta fönster bör man. Annars ser man inte bra ut längre. Med åldern så kommer visheten, allt går enklare med maskiner.
 
Svar 585 g, så enkelt, så bra, vill ha!
 
Svar:
1 (585 g)

Motivering:
Att tvätta rutor har sällan förut varit kul, men med Nilfisk Smart sker det utan strul.
Att vinna en utan att betala slanten, vore så kul att det nog blir jag som använder den och inte tanten.
Att snabbt och smidigt få rutorna fina så vi kan titta ut, det vore ju en önskan nu till slut.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.