Svar:2

Med flertalet husrenoveringsprojekt som måste göras
ett läckande badrum och tredje barnet påväg så hade det
varit helt fantastiskt att bara få kasta sig i säcken och drömma sig bort i någon sekund.
 
Svar 2; 11 st färger.

Har tittat på sittsäck för utomhusbruk men inte lyckats få igenom det i den interna beslutsprocessen. Håller tummarna för att det här löser mina problem... =)
 
Perfekt "chilla häng" i sommar , som grabbarna mina uttryckte sig, att vila i efter studsmatt hoppande 😎
Elina Blom Westergren skrev:
Vinn en Fatboy the Original Outdoor till uteplatsen

[bild]

Lyxa till och modernisera din uteplats med den populära sittsäcken Fatboy the Original Outdoor. Denna veckans vinnare tar hem en Fatboy the Original Outdoor i Sunbrellamaterial, självklart är färgvalet valfritt. Fatboy the Original Outdoor är både vatten- och smutsavvisande, lätt att vårda, är otroligt mysig och passa lika bra inom- som utomhus!

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

Fråga: I hur många färger finns Fatboy the Original Outdoor?
Svaret hittar du här: www.fatboysverige.se

1. 9
X. 10
2. 11

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 17 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Fatboy Sverige. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Fatboy Sverige för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: 11 färger (2)

Skulle gärna vinna en Fatboy!
Har haft en billigare kopia tidigare.. Tills min 4-åring valde att öppna den med en sax.. Väldigt mycket städande efter det :)
 
11 färger! Jamen det vore väl trevligt att vinna något för ovanlighets skull. Hängstolen brakade i altangolvet igår kväll med dotterns kompis i.......kanske lika bra att sitta på golvet från början.
 
Svar: 2
Jag har aldrig haft en fatboy men "lillebror" saccosäcken hade vi för ett antal år sedan.
Vi hade även en minigris som blev helt frälst i saccosäcken så att ingen annan fick använda den.
Han största intresse var att ligga i den framför TVen och tryna.
Nu har vi ingen minigris längre men jag vill i alla fall gärna ha en fatboy som jag kan ligga på altanen och "tryna" i <3
 
11 färger

Jag kan checka för samtliga skäl som övriga tävlanden angivit; har inte råd, har inget skönt att sitta i, det blir inget gevär och så vidare MEN den största orsaken till att jag gärna skulle vilja vinna är att jag verkligen skulle vilja ha en Faboy! Helt enkelt! En röd!
Jag skulle bli väldigt GLAD av den! :wow: :D
 
svaret är 2 alltså 11 färger

Jag behöver den till mig och mina barn i sommarstugan i sommar som
bara varit jobb och renovering senaste 5 åren. Nu vill jag/dom ligga på den och titta ut över älven o
mysa!
 
2.11 färger.
Jag vill jättegärna vinna en sådan för då skulle det nog bli enklare att lura ut datortonåringen!
 
Svar;2, 11 färger.

Motivering: Vore perfekt att kunna ta en paus i den under renoveringen.
 
Svar :2 , 11 stycken
Saknas en färgklick på vår altan, en Fatboykudde hade gjort underverk
 
Svar 2. Detta svaret skriver jag från en obekväm stol på altanen. Något fattas. Mu vet jag. En fatboy!
 
Svar 2

Mina döttrar har tjatat om att få en Fatboy så det här vore ju ett bra sätt att få dem att hållas utomhus...
 
Svaret är att det finns 11 färger att tillgå.

Min motivering är att min sexåriga dotter måste ha något bekvämt att sitta i, när hon skall titta på sin pappalediga far som försöker sig på att bygga ett vedskjul. Då hade en Fatboy varit ypperlig!
 
A
Svar: 2. 11 färger

Den här våren pluggar jag 150% på högskolan, helfart på vidareutbildning till distriktsköterska och halvfart vidareutbildning inom hälsa och arbete. Det blir ingen ledig stund för att bara sitta och njuta men det ska jag ta igen i sommar ute på uteplatsen. Hade varit så fantastiskt skönt att bara få sjunka ner i en härlig Fatboy och njuta av en god bok och solen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.