Vinn en Fatboy the Original Outdoor till uteplatsen

fatboy_big.jpg

Lyxa till och modernisera din uteplats med den populära sittsäcken Fatboy the Original Outdoor. Denna veckans vinnare tar hem en Fatboy the Original Outdoor i Sunbrellamaterial, självklart är färgvalet valfritt. Fatboy the Original Outdoor är både vatten- och smutsavvisande, lätt att vårda, är otroligt mysig och passa lika bra inom- som utomhus!

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

Fråga: I hur många färger finns Fatboy the Original Outdoor?


1. 9
X. 10
2. 11

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 17 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Fatboy Sverige. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Fatboy Sverige för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Vi hade en Fatboy original, tyvärr så låg den mot rutan en varm sommardag, och cellplastkulorna smälte. Så det blev bara en hård klump kvar av det mesta av fyllningen. En ny, som vi då dessutom kan ha ute, hadde inte suttit fel. Speciellt nu när sommaren närmar sig med stormsteg (17 grader varmt igår)
 
Svar 2, 11 olika färger.
Med en Fatboy kunde jag kanske få lite mer tid i hängmattan ;)
 
D09
Svar 2

Drar en snyfthistoria om när jag äntligen såg mitt jaktgevär i siktet...

Då rasar växellådan = 30000 kr verkstad
Upptäcker att de gamla tomtpinnarna inte stämmer = 20 - 25000kr grävjobb

Skulle vara kul att sitta i en säck och stirra på det tomma vapenskåpet som kommer att samla damm ;)
 
Svar 2: 11 färger.

Mina två små tjejer, 3,5 och 2,5 år gamla, skulle verkligen älska att ha en fatboy att leka i, sitta i, hoppa på, ligga i, brottas med och därför hoppas jag att den kan här kan få komma hem till vår trädgård i vår!
 
Svar: 2, 11 färger

Jag ska precis sätta igång att göra en altan runt vårat nybyggda hus och det blir ganska stort så det kommer inte bli så mycket pengar kvar till möbler så denna skulle passa perfekt för oss som en start.

/Ola E.
 
Svar: 2.

För att familjen då inte längre kan klaga på att jag ligger i hängmattan hela dagen :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Svar: 2, 11 färger.

Vi har en gammal skabbig saccosäck som vi fått klä med ett påslakan för vår 3-åriga dotter vägrar låta oss slänga den.
 
Svaret är 2. 11 st färger.

Bygger hus och kommer troligtvis inte ha tid att få en gräsmatta i år. En fatboy på altanen vore däremot perfekt för tvillingarna att hänga i istället för att rulla runt i leran!
 
Svar 2, 11 olika färger

Har alltid viljat ha en men kännt att dom kostar så mycket. Har inga slapparmöbler på altanen så en sådan vore perfekt. Nu får man sitta i en vanlig stol och sola. Hade ju varit perfekt om man kunde få ligga ner en stund.
 
Svar 2 : 11 olika färger

Klarar själv inte av att sitta i baden baden, på filt eller i nån annan stol när jag ska sitta ute i solen och slappa men testade att sitta i en sån här hemma hos en bekant ifjol som passade mig perfekt. Inte dumt att ha på altanen om man har lite grillfest hemma och behöver en extra sittplats heller =)
 
Svar: 2. 11 färger.

Ohoy ohoy, vi vill mysa i en Fatboy. En härlig blå till våra söner två som är så snälla och vi föräldrar gillar att den är av sunbrella. Sommar som vinter, ute och inne, skönare att sitta i än en stol av pinne.
 
Svar 2 : 11 färger

Har precis köpt hus så stora delar av pengarna har gått åt på ytskiktsrenovering inomhus. Som hantverkarlärling blir det lite tight till annat just för tillfället. Så hade varit perfekt med en fatboy att slappa i när det finns någon lite stund över till det i sommar :)
 
Svar2- 11 färger.

Har precis byggt ett däck i trädgård och tömt plånboken på brädgården- jag vill gärna ha något att ställa på däcket också!
 
Svar 2: 11 färger

Då vi är nyblivna husägare, och många projekt igång. Bland annat ett tvrum till barnen. De vet dock att det inte blir möbler på väldigt länge, då pengar inte riktigt räcker till. Detta skulle vara drömmen, perfekt för barnen inne som ute, och för oss vuxna när de sover! 😉
 
  • Gilla
phl
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.