Risken är att svartjobben tar marknadsandelar igen...��
 
H
Priserna går ner.
 
Saltis skrev:
och var var det med de socialdemokratiska vallöftena?
Dom var till för att brytas såklart :banghead:
 
Tror man på vallöften är man väl mer än lovligt korkad.
 
H
Tyvärr, var det som folk gick på.
 
Det blir lite mindre pengar till dom redan besuttna utan att dom obemedlade får det nått bättre.
 
H
elmont skrev:
Det blir lite mindre pengar till dom redan besuttna utan att dom obemedlade får det nått bättre.
Företagen måste få möjlighet att få lönsamhet och inte bara beläggas med en massa avgifter, drar inte företagen in pengar, så får inte de som har det dåligt något heller! Det måste löna sig att driva företag, en företagare arbetar för det med mesta inga 8 timmar per dag. De som brukar skrika högst att de får för liten lön är de som arbetar 8 timmar. Så är man villig att arbeta 16 timmar/dag så tjänar man mer. Kan företagen drivas lönsammare och under bättre villkor blir också fler arbete och bättre löner.
 
Och jag som trodde att ROT var nått som i första hand gynnade köparna med lite högre inkomster (dom besuttna)?? Och kan inte företagaren ta nog mycket betalt för att få lönsamhet är h*n, i mitt tycke, inte lämplig som företagare
 
H
elmont skrev:
Och jag som trodde att ROT var nått som i första hand gynnade köparna med lite högre inkomster (dom besuttna)?? Och kan inte företagaren ta nog mycket betalt för att få lönsamhet är h*n, i mitt tycke, inte lämplig som företagare
Ja, hantverkarna tar nog betalt, men det finns så många fler branscher som behövs för att Företaget Sverige skall gå runt. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.