Det var då inget problem för mej, jag satte kvartsklinkerlist sim jag kapat bort hålprofilen på. Limmade den med kitchenwalllimmet om jag minns rätt.
1427557508703-2098373740.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Däremot visste inte "snickarna" som monterade in köket hur man skulle limma skivorna eller var man sätter skivskarvarna för symmetri! Iofs så visste dom inte hur man sätter in ett kök så det inte är vint och snett och kunde inte få högskåp och underskåp att linja i framkant.
 
Peter_K skrev:
Är det svårt att hänga upp stommarna om det inte är 100% rakt ? Håller precis på att sätta upp skenorna och får lägga emellan på en del ställen för att få det rakt.
Jag skulle definetivt lägga ned tid på att lägga imellan för att få skenan rak.så slipper man att det bryter och bänder sedan, Annars om det för mycket jobb kan man göra som efter gammalt och skruva fast en regel plant nedtill och ställa skåpens bakkant på istället.

///BG
 
Vad är kitchenwall?
 
P
BG.s skrev:
Jag skulle definetivt lägga ned tid på att lägga imellan för att få skenan rak.så slipper man att det bryter och bänder sedan, Annars om det för mycket jobb kan man göra som efter gammalt och skruva fast en regel plant nedtill och ställa skåpens bakkant på istället.

///BG
La plastkilar mellan för att få det plant. Var inga problem att hänga upp skåpen och allt livar.
 
  • Gilla
BG.s
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.