Jag tycker att en bra gersåg är guld värd när det gäller att kapa reglar, foder, lister m.m.
 
Mitt förra kök jag monterade användes inte så mycket verktyg. Klarade mig på slagborr, skruvdragare och sticksåg i elverktygsväg.
Eller är tanken att du ska plattsbygga ett kök med tanke på alla verktyg du räknat med att använda?
 
Du har redan allt som behövs köp det du behöver när behovet innfinner sig.
 
Purre skrev:
Mitt förra kök jag monterade användes inte så mycket verktyg. Klarade mig på slagborr, skruvdragare och sticksåg i elverktygsväg.
Eller är tanken att du ska plattsbygga ett kök med tanke på alla verktyg du räknat med att använda?
Nej då, jag ska inte platsbygga:)
Då jag aldrig renoverat ett kök tidigare så tänkte jag bara kolla om det var något verktyg som underlättar just vid köksrenovering.
 
Har snabbtestat lasern nu och kan väl inte annat än bli hänförd över vilket smidigt instrument detta är och det lilla fästet som följde med var också mycket bra kompliment till mitt fotostativ.
Det har väl gått och gjort detta med vattenpass också men med lasern tog det väl 2min och då inkluderar det montaget av väggfästet:)
Kan ju inte säga något om nogrannheten men kollade två punkter med vattpasset och det såg väldigt rakt ut. Tyvärr kan jag ju inte säga samma sak om taket, det diffade 7cm mellan högsta och lägsta punkten....

IMG_2140.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_2141.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.