Svar 2
Bor på loftgång och min sambo skulle vara lugnare om vi hade en kamera som övervakade lägenheten.
 
Svar mydlinc Home
I samband med inbrottet i min villa senaste sommar så har intresset för denna typ av tjänst vaknat. Det hade varit mycket värdefullt att se en sparad video på tjyvarna.
 
Toppen om jag vann ett startkit till huset och sen bygga på
 
Hej !!

Rätt svar är 2 ) mydlink Home

Perfekta saken då vi inom kort lämnar radhuslivet för vårt första hus och kunna se var katten blir av i mörkret
 
Svar 2
Har just blivit pensionär och känner att jag behöver spara på mina ben. Vore tacksam för lite sponsring eftersom jag inte har råd att köpa denna utrustning själv.
 
Svaret är: 2.

Vi har nyss flyttat till vårt första hus och ett sådant här kit vore en utmärkt medicin mot bo-på-marken-paranoian man har lagt sig till med. Eller vore det? Kanske understödjer man den bara? Oavsett, ett lite smartare hem vill man ju gärna ha hursomhelst.
 
Svar nr 2.
Jag har alltid varit skeptisk till denna typ av teknologi. Kan detta vara produkten med funktionerna som omvänder mig och fler med mig? ...det återstår att se!?
 
Svar: 2. mydlink Home

Motivering: Är nyfiken och vill ha koll på vad katten gör där hemma när jag är borta, samt kunna styra spisen så att jag kommer hem till färdigvärmd mat när jag varit ute och tränat och är jätte hungrig.
 
Jag har ett enormt prylbehov. Om det inte vore för priset så hade det redan varit installerat och klart.
Finns alldeles för många hål att stoppa pengarna i för tillfället. Nytt avlopp, takbyte etc.
Denna tävling ger mig chansen till något kul.
 
Svaret är mydlink home.
Är inte övertygad om dessa produkter ännu!
 
Svar: 2

Nu består mitt "smarta" hem av en Rasperry Pi och lite prylar som jag lött ihop. Min fru skulle nog uppskatta enormt om det byttes mot något där sladdarna inte hänger på utsidan.
 
Svar
Alternativ 2: Mydlink Home

Motivering
Vi har både en 10-åring och en 15-åring i hemmet. Två personer som inte hör till världseliten när det kommer till att tänka på energibesparing som t ex att släcka lampor, stänga av tv:n eller inte ha element på full styrka i rum de inte befinner sig i.

Att ha bättre koll på och kunna styra detta skulle antagligen minska den globala uppvärmningen med två-tre grader. Och som en bonus skulle vi känna oss lite säkrare i ett av Stockholms mest inbrottstäta områden.

Tack!
 
Svar
Alternativ 2: Mydlink Home

Har funderat på att köpa en kamera länge, hade varit kul att testa den tillsammans med d-links andra utrustning.
 
Svar: 2

Jag skulle behöva vinna detta kit då jag enligt min blivande ex-sambo är så seg på att komma igång.
Vinner jag detta slipper jag den långa research-perioden och kan gå direkt på installation.
Då skulle jag snabbt och lätt ha smartaste huset i byn.

/C
 
Svar: 2. mydlink Home
Det skulle vara perfekt att komplettera med "mydlink Home" systemet i mitt fritidshus på Öland. Jag har mobilt internet där och kan nu styra och övervaka min värmepanna. Med "mydlink Home" kan jag få full kontroll på huset både när jag är där och när jag inte är där, perfekt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.