Svar:2

Min motivering är att min son ska börja gå hem från skolan själv snart. Med denna skulle man kunna få lite koll på att han kom hem ordentligt utan att behöva ringa hela tiden. Sen blir det lätt att man kompletterar med andra tillbehör.
Så delvis behov och delvis lek
 
svar: 2

motivering. har länge tänkt skaffa smart hem men kommer aldrig till skott, skulle va perfekt att få ett startpaket så att jag kan sluta vela vilken sort jag ska köpa.
 
Hej, svaret är 2.

Eftersom jag känner till D-Links produkter genom mitt arbete i elbranschen vet jag att de är lättmonterade och av hög kvalitet och något man absolut inte tackar nej till.
Skulle passa utmärkt för att hålla koll på fritidshuset dit vi är på väg att få fiber installerad.

Hälsningar
Elpelle
 
Svar 2

Har försökt bygga smart hem själv med billiga delar. Funkar inte alls så det vore superskönt att ersätta med riktiga grejor som fungerar!
 
Svar 2
Vem skulle tacka nej till ett smartare säkrare och enklare liv inte jag i alla fall . Tänk att slippa ora sej för inbrott ,stängde jag av kaffebryggaren låste jag dörren ? Är dottern hemma från skolan , hur varmt är det i krypgrunden sätta på värmen i bilen på morgonen och strömma musik i hela huset .
Ja vem skulle tacka nej till det , inte jag i alla fall
 
Svar
2
Motivering
Har sneglat lite på olika smarthem-varianter men inte riktigt haft prio på den biten då det är så mycket som ska fixas nu när jag äntligen köpt hus. En sak jag var orolig för när jag flyttade var hur katten min skulle trivas men förutom bilturen till huset som hon avskyr så har hon älskat allt! Älskar springa upp o ner i trappor och kan sitta i timmar och titta ut på rådjuren och katterna i trädgården. Det vore väldigt intressant att se om hon är likadant när jag inte är hemma?
Sedan är jag alltid så nojig för inbrott och sånt det vore underbart att ha en extra säkerhet så man kan se hemmet live! Lämnar även alltid flera lampor tända när jag åker till jobbet eller någon annanstans så det vore sjyst om man kunde förbättra.
 
Redigerat:
Svaret är nr 2
Jag håller på att bygga ett smart hem pga stölder i området så detta skulle vara en bra grund att börja med.
 
Svar: 2

Vore skönt om det vore något annat än min fru och mina barn som är smarta i huset
 
Svar: 2

Kanon med kameraövervakning av hemmet när man är bortrest, då kan jag ta mig en titt och slipper att oroa mig i onödan.
 
Svar 2 mydlink Home

Som ensam förälder behöver man all hjälp man kan få.
 
Svar: 2 My dlink Home.
Då ökningen av ovälkomna gäster har ökat i området så vill jag gärna ha lite styrning av lampor och övervakning i hemmet, något som tyvärr inte ingår dagens redan överskridna tillbyggnadsbudget.
 
Två anledningar,
Jag fyller år den 20 mars! (+solförmörkelse +vårdagjämning, JIPPI!!)
Men det viktigaste. Min lilla tjej (fyller 4 i aprill) är rädd för att gå upp och kissa på natten. Tycker det är för mörkt i hallen:(. Hade vi kunnat sätta denna till en lampa som tänds när hon går upp så hade hon kanske sluppit väcka oss på natten. Hon hade kännt sit tryggare, och förhoppningsvis så kan jag och min fru få sova hela natten (man kan ju alltid hoppas...;))
 
Har köpt fritidshus för snart 1 år sedan.
Det ligger långt ifrån oss och vi har ingen som kollar till stugan när inte familjen är där.
Med denna vinst så skulle vi plötsligt ha full koll på stugan vilket skulle kännas mycket bra.
Man slipper överrasknings momentet när man kommer till stugan efter en längre tid.
 
Svaret är 2 - mydlink Home

Har för en tid sedan köpt en övervakningskamera, då någon gjorde sönder vårat nya fönster som hade kommit upp. Har länge funderat på att sätta upp lite övervakning i huset för att kunna kolla vad som händer runtomkring när man ex är på semester. Har installerat larm och vill lägga upp lite kameror. Dock ska nytt tak upp om 2-3 veckor, kamerorna kommer få vänta :)
 
Hej!
Svar: 2 - mydlink Home
Motivering: Att ha koll på ungdomar kräver "mörkersyn", då dessa varelser mest är vakna om natten och sover på dagen.... Dessutom verkar de tro att allt "släcker sig självt", bara man inte är i närheten.... :-/
Med detta kit får man koll på dessa kryp, samt möjlighet att släcka lampor på distans - KANON!
Mvh Max
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.