Våren är på väg på flera håll i landet men designelement kan man aldrig få för många av. Veckans vinnare är ingen mindre än vår medlem Årsta, som vi nästa jul hoppas ska slippa frysa om tår och fingrar. Massor av grattis från redaktionen!

Motivering: Vi har ett lustigt värmesystem som inte riktigt lirar på vintern, har haft i snitt 16,3°C under perioden Nov-Feb, på Julafton var det 15°C när vi vaknade, God Jul liksom. Ett nytt element, som dessutom är så tjusigt som detta skulle ju vara ett stålande tillskott, plus att vi har tid att testa var den sitter bäst fram till nästa vinter.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Svar :1

Oj, riktigt snygg. Ett av mina projekt som jag ska ta tag i är att bygga snygga elementskydd i vardagsrummet så man slipper se mina fula gamla element. Men skulle jag vinna detta så skulle jag inte skämmas över att ha Adax neo framme istället, Älskar det borstade aluminiumlooken och den skulle passa perfekt i mitt retromoderna vardagsrum!
 
Nämen oj. Detta var ju oväntat. Det finns så många att tacka.. :D

Vilken otroligt bra start på helgen!

Tack ByggaHus.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Svar 1
Radiatorer i min hall skulle lätt klara kvalgränsen till "Sveriges fulaste radiator".
En uppgradering skulle snygga till hemmet oerhört!
 
Jag kan meddela att jag fortfarande inte fått några element. De hörde av sig från Adax för ca en månad sen, men sen har det varit tyst. Har även skickat PM till moderatorer på forumet men utan framgång. Blir väl att frysa i vinter igen då... :beer:
 
Så, nu har jag fått elementen skickade till mig. men det är lite för varmt för att testa dem, får återkomma med kvalitetsrapport i vinter igen.

Väl mött!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.