Riktigt najs detta!

Det bästa är ju, om det jag läst om det stämmer, att man ska kunna sätta in det i möbler man redan har hemma genom att såga upp ett hål att stoppa in dosan i.

Blir isåfall till att införskaffa och stoppa in i sängbordet, o kanske en i soffbordet :)
 
Redigerat:
G
Jag är inte så impad av dom trådlösa Qi laddare jag provat. Luren måste vara inom nån eller några cm från laddningsytan så varje gång man lyfter upp den för att kolla meddelanden eller skriva nåt så bryts laddningen.
 
Tycker också att detta verkar riktigt lysande! Allt som gör att antalet sladdar minskar är bra!

Sen kan jag inte låta bli att göra kopplingen med fastmonterade biltelefoner som kändes heta och lyxiga för ett antal år sedan. De känns inte så rätt längre... ☺

Möbler ska väl också kunna hålla ett tag medan teknik har ganska kort "bäst före"-datum.
 
theofils säljer induktionsladdare för en tusenlapp som man kan montera i vad man nu vill. Sedan kan man hitta andra induktionsladdare för några hundralappar. Och då är frågan är det skillnader på dom billiga och dyra
 
G
Jag tycker att ni har en bra princip att inte skriva om produktnyheter. Det värnar ert oberoende. Jag tycker inte att denna nyhet är så speciell att den motiverar ett brott mot principen. Hoppas att det helt enkelt är ett olycksfal i arbetet :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.