För massiv fiskben med läggning, slipning och behandling fick jag offerter kring 1600/kvm. Ditt Siljangolv är ju förvisso lättare att lägga men definitivt inte ngt klickgolv som läggs i en handvändning. Jag kan ej avgöra om priset du fått är dyrt eller ej men det låter som vad man får betala i Stockholm om man vill använda riktiga golvläggare.
 
1600 plus material? För mina dryga 800 är alltså enbart för jobbet, efter rot blir det iof ungefär samma pris inklusive material
 
1600 plus material (då är dock stavar till fiskben etc inte särskilt dyrt. Ditt golv är i materialkostnad gissningsvis avsevärt mer kostsamt).
 
okej. Men jag tycker det känns dyrt då den andra firman som TTgolv rekommendera nästa hade halva priset per kvadrat. Inga fler Stockholmare som kan berätta lite vad de betalade för sin läggning, gärna furugolv
 
Vilken firma har gett det högre priset då? Fröling? Litar du på den billigare så ta dem såklart! men du har ju köpt ett riktigt bra golv så jag skulle nog vilja ha det väl lagt också...
 
Fröling är nästan dubbelt så dyr ja, eller efter rot är det ju iof bara 7 tusen dyrare men man ska inte luras av de lägre priserna efter rot
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.