Svar 1. La vattenburen golvvärme i badrummet för att slippa element men nu är den trasig så är iskallt därinne nu.. Har inte hittat nån vettig lösning men tror dessa inte bara skulle fungera utan även passa in!
 
Rätt svar: 1. Via den upplysta displayen

Mina element idag är från 70-talet, luktar bränt när man drar på och har tappat färgen. Tänk ändå om man fick ett element som såg vackert ut och även är doftfritt när det värmer på.
 
Svar: 1.

Motivering: Skulle donera vinsten till min granne som alltid gnäller att han och hans familj fryser.... Det blir typ "två flugor i en smäll", slut på gnället och slut på frysande hos grannfamiljen.
 
Svar 1

Snygg design som jag kan använda till ett blivande uterum.
 
Svar: 1

Vi har ett lustigt värmesystem som inte riktigt lirar på vintern, har haft i snitt 16,3°C under perioden Nov-Feb, på Julafton var det 15°C när vi vaknade, God Jul liksom. Ett nytt element, som dessutom är så tjusigt som detta skulle ju vara ett stålande tillskott, plus att vi har tid att testa var den sitter bäst fram till nästa vinter.
 
1 är rätt

Vi har så fruktansvärt gamla och fula elektriska element med dåliga termostat i sovrummet. Antingen för varmt eller för kallt. Absolut inte den temperatur vi önskar i sovrummet. Dessa passar som handen i handsken.
 
1. Via den upplysta displayen

Vilken perfekt vinst detta vore. Vi är på gång att renovera ett badrum där det idag sitter ett lite för stort, dåligt målat element. Vi har funderat på vad vi ska ha istället, och här är det ju! Snyggt och stilrent och får bra plats.
Håller tummarna för att turen hamnar på mig. :)
 
Rätt svar 1

Vi har några rum vars fönster är lite dåligt isolerade där det hade behövts extra element, som är så här snygga!
 
Svar 1.
Med ett Adax Neo skulle vi kunna möblera det sista rummet i det mysiga huset i Höga Kusten, så att alla kan få plats på sommaren. Det kan vi inte nu, för det gamla fula elementet sitter i vägen.
 
Svar 1

Vill komplettera och hjälpa bra till i min iskalla källare!
 
Heja Adax! Rätt svar är 1.

I min rara mammas fina 20-talshus når termometern sällan över 17 grader. Hos denna stilmedvetna kvinna med ekonomiskt sinnelag byts det gamla ut i sakta takt. Med två Adax Neo skulle skiftet få sig en skjuts och huset förbli en pärla där man inte behövt tumma på estetiken!
 
Rätt svar : 1

Ska måla om i sovrummet efter en handikappanpassning av dörröppningen dit ( och även i badrum och hall.)
Pga mitt hjärtproblem är jag väldigt frusen och dom element vi har där inne, är både fula och ineffektiva. Nya element behövs för min hälsa och då vore det ju en stor bonus om dom är snygga också :)
Element är ju en väldigt synlig del av ett rum, då vill man ju att dom ska se snygga ut och matcha inredningen.
 
Svar 1
Elementet må vara varmt, men designen är "het".
 
Svar 1
På vår lilla toalett sitter ett grått fult element som man bränner sej på varje gång man sätter sej på toaletten , någon gång i framtiden så ska det bli golvvärme där men till dess vore det underbart med ett snyggt design element
 
Svar 1
Vi håller på att renovera dotterns rum , tänkte först försöka bygga något fint elementskydd till hennes element men med disignen på adax neo så behövs det inte .
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.