Hej!

Jag har en Grovis och tycker att röret till den är för kort,någon som har ett tips på vart jag kan hitta ett bra rör som är lämpligt som förlängning?
 
Vad är det för diameter på nuvarande rör?
Vad är det för tillverkare?
 
Finns det mer än en tillverkare till Grovis? Jag vågar inte länka till en reklam film, för att visa vad jag menar, men jag tror att de som kan hjälpa mig vet vad jag pratar om

Jag får det till att röret är drygt tre och en halv cm men jag har inte rätt grejer för att göra en exakt mätning.
 
Eftersom det finns flera olika kopior på originalet och att många inte brukar skilja på om det är originalet eller en kopia dom har när dom ställer frågor så är det svårt att veta.

Det är väldigt vanligt att folk säger "googla" när dom menar att söka på internet med någon sökmotor.

Det finns förlängningssats "kompis" från Canvac, med den satsen följer det även med två adaptrar så att nästan alla damsugartillbehör passar.
 
  • Gilla
Hyltran från Veglemyren
  • Laddar…
Det var inte lätt att hitta mycket om den produkten, och av det lilla jag hittar verkar det vara en produkt som gör slangen längre, och jag vill göra röret längre.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.