1. Via den upplysta displayen
Motivering : Det skulle vara underbart att få plugga igen några av våra fula element från -62. Speciellt i vardagsrummet ,där vi håller på och renoverar :)
 
Svar 1.

Vore ju trevligt med ett element som är lika snygga som jag. ;)
 
1 via den upplysta displayen. Skulle vara härligt med ett snyggt element!
 
Svar nr 1

Utan el indraget i modernt skogstorp är det solceller som bestämmer tillgången på grundvärme. Dessa radiatorer skulle vara perfekta tack vare minimalistisk estetisk stilrenhet mot timmerstockar och dessutom möjliga att matcha i färg mot eldstaden...praktiskt o elegant.
 
Svar 1

Vi bygger om en del av källaren till gästrum och det skulle sitta perfekt med ett Adax Neo där, då det inte finns någon rördragning in i det utrymmet för vattenburen el. Lite design och exklusivitet höjer mysfaktorn trots att det är i källarplanet, tror jag.
 
Huset känns kallt och rått och Neo passar till allt och värmer säkert gott!
Därför hoppas jag på vinst från Er då får jag riktigt god värme och kan återigen le.
 
Svar: alernativ 1. Fina element som skulle vara i blickfånget i vårat kök som vi håller på att totalrenovera, det är 40 år gammalt.
 
Rätt svar: 1. Med 75 år på nacken vill vi ge gjutjärnselementet tacken för lång och trogen tjänst.
 
RÄTT SVAR ÄR 1.
Eftersom det är snygg belysning på dessa fina elementen och de är stilrena så kan man gott ställa dem mitt i rummet om så skulle behövas för de är som en snygg prydnad.
Att de sen värmer gott och skulle passa utmärkt hemma i mitt kalla vardagsrum gör ju absolut inte saken sämre för de skulle jag gärna visa upp för mina vänner när de kommer och hälsa på! :D
 
Rätt svar 1.
Det vore skönt att få in ett element på toaletten, det är så kallt därinne på vintern utan element! Sen behöver förrådet ett nytt element sedan det gamla gett upp efter lång och trogen tjänst i 30 år.
Sedna är Adax Neo elementen så gudomligt vackra! Har älskat designen sen jag såg dem första gången.
 
Svar: 1.
Ha, vad bra!
Här hittade jag elementen som både blir pricken över i:et min lilla lilla lägenhet
och
löser alla mina värmeproblem.
Ett i rummet, ett på toan! Så frächa och fräcka!
 
Svar: 1
Bor i ett gammalt hus som vi nu reoverat och byggt ut, budgeten sprack för längesen och sambon är arbetslös. Vi är i stort behov av nya element då dom som sitter där i dagsläget är riktigt gamla och blir skållheta, vilket inte rimmar så bra med vår 18månader gamla son som gillar att springa runt och pilla på allt å riskerar bränna sig
 
Nr 1. Vi har precis flyttat in i vårt nya hus men glömt bort att eldrivna element från 1967 varken är vackra eller energisnåla som dagens.
 
svar 1

I stugan skulle det göra susen att ha ett komplement till ordinarie värmekällan. Ett design element hade
smält in bra i miljön där. Utan värme får man frysa.....
 
Svar: 1

Har redan flera adax neo element men ett av dom börjar bete sig lite konstigt, termostaten tycker inte riktigt som oss. Men huvudorsaken är att vi har övervåningen kvar att byta element på.

/ Mikael S
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.