Svar:
2. 8 meter

Motivering:
Har alltid velat äga en högtryckstvätt så att man kan tvätta bilen med den. Min bil är så smutsig att jag inte ens vågar lägga upp ett kort här(sant), tror det var över ett år sedan jag tvättade den sist och jag skäms över det men det är så otroligt trist och tidsödande att göra det. Nu har jag även flyttat till ett hus i November och har lite mossa på taket som även det behöver fixas.
Så för att göra tråkiga jobb till roliga brukar det räcka med ett bra och roligt verktyg vilket jag är övertygad om att Kärcher K5 är!

Tack för en trevlig tävling!
/Sami
 
Svar: 8 meter högtrycksslang till K5

Motivering: Nybliven husägare och pappa i stort behov av högtryckstvätt! Huset vi köpt är ett gammalt 60-tals hus i halvdåligt skick. Två äldre som bott där, varav den ena nyligen har gått bort. Deras son bor kvar i området och ser fram emot att vi ska ge hans barndomshem den kärlek som det förtjänar. Vi är alla väldigt glada för att allt föll sig så väl och vi fick möjligheten att förvärva detta hus. Vi har lovat att om vi skaffar oss en högtryck så får sonen låna den när han vill :) Är även ägare till en vit bil som är totalt hopplös att hålla ren!
 
Svar: 2 (8 meter)

Jag älskar min svärfar och sedan vi köpte hus har vi fått en del av hans kära gamla slitna trädgårdsmaskiner, en av dessa är en högtryckstvätt. Han har alltid pratat så bra om denna högtryckstvätt, men sedan vi har tagit över den har den bara krånglat... Mitt dåliga samvete gör att jag inte bara kan slänga högtryckstvätten utan tvingas nästintill var gång jag ska använda den först lägga mycket tid på att laga den.
Om jag skulle vinna denna tuffa högtryckstvätt så skulle jag kunna göra mig av med den gamla trasiga och till och med min svärfar förstå varför hans hamnade på tippen.
 
Svar: 2

Tänk om man denna kunde vinna, då skulle smutsen snart försvinna!
 
Svar: 2

Motivering:
Min sambo tycker att jag behöver en ny högtryckstvätt för hon "råkade" backa över den gamla förra sommaren......jag kan bara nicka och hålla med...

Vore kul att se om en ny fin Kärcher K5 klarar av att få bort all smuts på de stackars bilarna som inte har blivit tvättade sedan "incidenten" förra året....
 
Svar: 2, 8 meter.

Motivering:
Självklart så ska ju jag vinna denna fina högtryckstvätt. Jag äger ingen sådan och det skulle ju vara jättebra att ha nu när vi skall flytta till ett hus. Svärfar blir nog dessutom lika glad som jag över en vinst då det i dagsläget är hans tvätt och vatten jag "lånar" när bilarna skall tvättas.
 
Svar: Svar: 2 (8 meter)

Jag skulle ge den till min sambo, som nyss tagit körkort :)
 
2. 8 meter.

Min erfarenhet av Kärcher’s produkter sträcker sig till två dammsugare. Den ena dog inom loppet av en timme och den andra fungerade inte alls som tänkt, så i min bok finner vi Kärcher under rubriken ”Skräp vi inte lägger våra pengar på igen".

Men..skulle jag få en K5:a till skänks så skulle utvärdera den och blir jag då överbevisad så är jag väl inte sämre människa än att jag kan ändra uppfattning om produkterna. Om inte så kan jag väl sälja den på Blocket till någon av ovanstående här, och istället köpa en Kränzle 1132 som jag hade planerat.
 
Svaret på frågan är altenativ 2... 8Meter

Jag har loggat in på min sambos konto.. han vill inte ha en tvätt, men JAG vill.. han är pryltokig och har en massa onödiga grejer hemma,men den här grejen vill verkligen jag ha!! Jag klipper gräset, jag tvättar fönstren, jag rensar plattorna och det är jag som oljar staketet..så jag antar att det är JAG som kommer att få spola rent altanen i sommar och tvätta bilen efter hans rallyfärder till jobbet. För att underlätta, snälla ge mig denna maskin!!
 
2. 8 meter

Vid kusten där vi bor ger fukt och vind fula spår på det mesta, varje vår/försommar har vi ett hårt jobb med att snygga till vår utomhusmiljö. Dessutom ska bilarna tvättas och båten rengöras grundligt. Vi har slitit ut två högtryckstvättar på bara några år, skulle verkligen behöva en Kärcher som har bra tillbehör och håller riktigt hög kvalitet!
 
Svar 2 8 m
Jag behöver en ny tvätt , tydligen var det mitt fel att min man råkade backa på våran förra högtryckstvätt.
Sen att hans bil är vitt stenplattorna är gröna av mossa och det är någon som byggt en altan som ska tvättas och oljas in , vem tror ni får lida av det inte han som inte kan backa en bil i alla fall . Och tydligen är det mitt fel att vi har en vit bil också .
Så en ny tvätt för att få stop på allt hans gnäll skulle sitta fint 😃
 
Redigerat:
Svar:
2. 8 meter

Motivering:
Husköp och högtryckstvätt hänger liksom ihop. Det ena är avbockat och inte det andra.
Just nu är det full fokus (förutom detta inlägg) på lillgrabben som fått RS-virus och ligger på SÖS. Han är nog snart på bättringsvägen får vi hoppas. Men man kanske kan sanera bort viruset med högtryck? (OBS: skoj)
 
Så var det dags att dra vinnare i veckans tävling. Och Berne88, det är klart att du ska ha en högtryckstvätt! Stort grattis till vinst i veckans tävling önskar hela redaktionen!

Motivering: Jag har loggat in på min sambos konto.. han vill inte ha en tvätt, men JAG vill.. han är pryltokig och har en massa onödiga grejer hemma,men den här grejen vill verkligen jag ha!! Jag klipper gräset, jag tvättar fönstren, jag rensar plattorna och det är jag som oljar staketet..så jag antar att det är JAG som kommer att få spola rent altanen i sommar och tvätta bilen efter hans rallyfärder till jobbet. För att underlätta, snälla ge mig denna maskin!!
 
  • Gilla
Harald Boye och 3 till
  • Laddar…
Grattis Berne88
 
  • Gilla
davveno1 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.