Hej,

Vi har byggt en halvvägg för att separera hallen mot matplats, men vi vill gärna göra "något" med den, har ni några förslag?


20150220_215844.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

20150220_215856.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Flytta den en bit så det blir plats för en hallbyrå för vantar, mössor och mobilladdare,
och en bänk att sitta på när man tar på sig skorna.
Det skulle uppskattas av äldre tror jag :)
 
Åsa Lund
Nu har ni ju redan byggt väggen :$
Jag hade annars staplat upp lite köksskåp med vita luckor för förvaring av vantar, skor etc.
Övre halvan får jag eller någon annan fundera vidare på...
 
skulle vara smart att ha lådor och skåp inbyggda i väggen ... när man nu bygger väggen själv. Annars ser jag inte vitsen att ha en halvvägg just där .... öppna planlösningar i all ära. För att dölja en hög med skorna?
Snart ligger allt från nycklar till gamla tidningar, post, handskar på väggens ovansida och ser inte alls ut som på bilden ovan. Det står redan en väska på golvet och mer skor och annat samlas där så småningom om det inte finns en logisk plats i närheten tänkt för förvaring.
Gör allt för att slippa saker liggande på golvet vid ingången ... man blir till slut trött på att snubbla över dom.
Jag skulle önska mej några krokar, nyckelskåp och skoförvaring i snygg design som passar husets stil.
Golvet ser ut som skeppsgolv ... är det marin stil i huset så kanske ska man fortsätta med det i inredningen också?
lycka till!
gaia
 
Vänta ett år, och se sedan vad som inte funkar vid ingången. Skoberg? Klädhögar? Mobilladdning? Använd sedan väggen till att åtgärda det.

Var förvarar ni kläder? Och funkar det att gå upp i trappan efter att någon stövlat in med snöiga kängor?
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.