1. Withings Home Övervakningskamera

Fantastiskt, detta är räddning inför min föräldraledighet! Barnen placeras i lekrummet och jag arbetar i tillbyggnaden! Win, Win, Win om jag vinner! Jag vinner, barnen får leka och huset blir klart!
 
1: Withings Home Övervakningskamera

Den perfekta vinsten för familjen på hasselstigen. Vi står i valet och kvalet om vilken babyvakt vi ska köpa. Det börjar bli dags för lillkillen att sova i egen säng och gå och lägga sig lite tidigare. Men denna produkt har vi full koll på allt! Oss lurar han inte :)
 
Svar 1 - Övervakningskamera

Är ju en Big brother - då vill man ju övervaka lite :)
 
Svar 1, Withings home Övervakningskamera.

Ge mig, ge mig, ge mig...
Har suktat efter denna kamera ända sedan jag såg den första gången. Med nyfödd och ett hus som skapat undertryck i både plånbok och på konton finns inte riktigt plats i budget.
Detta vore den perfekta kameran för mig! ;)
 
Svar: 1 - Withings Home Övervakningskamera

Denna kamera skulle användas flitigt hemma hos oss.
Som övervakningskamera på dagen när vi jobbar, sedan ha koll på när stora barnet kommer hem från skolan.
Vi skulle kunna ha koll på att maten i ugnen inte blir bränd då vi byter blöja på lilleman.
På kvällen när barnen gått och lagt sig kan mamma och pappa lungt sitta ute på altan och titta på solnedgången, samla energi inför morgondagen och ändå ha full koll på sina små ljus.
 
Svar: 1 - Withings Home Övervakningskamera

Jag och min man slåss om att få vara hemma och vara föräldralediga med våra underbara barn. Med en sån här kamera skulle den som tvingas jobba kunna sitta på kontoret och ändå inte missa de första stegen och höra de allra första orden.
Sen känns det väldigt tryggt att något ser efter huset när hela familjen är ute och leker!
 
Svar: 1 - Withings Home Övervakningskamera

Jag skulle vilja följa hur tomatplanterna växer i köket och samtidigt kunna avgöra om jag verkligen släckte och stängde av kaffemaskinen på morgonen från bussen på väg mellan dagis och jobb. Det har hänt att jag fått vända för att kontrollera om verkligen kaffemaskinen är avstängd. Det är många saker att hålla koll på under husbyggandet. Att jag var lite tankspridd redan innan gör det inte bättre.

Hälsningar en tankspridd Kristoffer
 
K
Svar: 1

Coolstuff kan man verkligen säga! Vill ha! Vill ha! Vill ha!
 
Svar: 1
Jag har länge varit sugen på att skaffa någon form av övervakning, men det har alltid varit andra saker som har behövt köpas så det har skjutits fram lite..... lite till och så ytterligare en liten tid.
Skulle jag vinna denna så skulle den hamna i köket så att man enkelt kan gå in och kolla om man slagit av spis och kaffebryggare när man har åkt någonstans och börjar känna sig osäker på om man slog av allt. =)
 
Svar: 1. Withings Home Övervakningskamera

Perfekt för att ha koll på hundarna när man inte är hemma!
 
Veckans vinnare är ingen mindre än vår medlem D09 som kommer att kunna hålla koll på luftkvaliteten i garaget medan han meckar och lyssnar på musik. Dessutom kan han se till att inga ovälkomna gäster kommer och stjäl det han meckar med när han är inne och umgås med familjen. Stort grattis önskar redaktionen!

Motivering: Skulle vara perfekt till garaget.. Som egentligen är ett förråd med allt från byggmaterial till kläder. Kan man ha koll på inbrottstjuvar, fukt och spela musik när man grejar. Iofs så blir det svårare att maska när sambon kan ha koll på min effektivitet :/. Men det kompenseras kanske av säkerheten med ett par extra ögon när man mekar
 
D09
:wow: JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Bästa Fredagen :wow:
 
D09
Idag fick jag hem nya kompisen (y)

Riktigt grym

Allt från förpackning, design, installation och funktioner

Fanns tydligen inbyggd nattvisa också ;)

Den spelar ( bandar ) in hela tiden, verkar vara 5 SEK loop men verkar också vara utbyggbart

Precis vad jag behöver :) :)

Har haft den i 15 min och är grymt nöjd :) :)

Ha just det, grym bildkvalité också :)
 
D09
Fel, den spelar in i 5 SEK intervaller och sparar i hela dygnet :)

På morgonen får man en summering av dygnet =P
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.