Svar: 1. Withings Home Övervakningskamera


Jag är ofta ute och reser och far,
min sambo är inte nöjd med jobbet som jag har.
Hon är väldigt rädd för tjuvar och ting,
ofta så mycket så hon slår mig en pling.
En övervakningskamera som vakt skulle hon gärna välkomna
så när hon i sängen sig lagt lättare kommer somna.
 
Svar 1

Med en liten kamera kan man slappna av och kontrollera både tjuvar och höstmöss från mobilen :)
 
1: Withings Home Övervakningskamera

Perfekt lösning för mig och mitt hem! Jag skulle kunna;
1. Hålla koll på den busiga unghunden även när jag inte är hemma och till och med säga till henne om hon biter i något förbjudet som tex dörrkarmen!
2. Säkerhet - inbrott, brand och även kanske hantverkare när de är där och jag inte är det.
3. Möjlighet att kolla luften inomhus vilken jag är lite osäker på i vissa delar av huset.
OCH faktiskt så kommer jag nu också på att
4. Om jag skulle ta en valpkull igen (har fött upp hundar på hobbybasis) så skulle jag kunna hålla koll på valparna från dag ett tills de flyttar! Det skulle vara guld värt vare sig jag är hemma (man kan inte sitta vid valplådan hela tiden) eller om jag gör något ärende.
Nu blir jag otroligt sugen! Hoppas, hoppas att jag har turen med mig! :D
 
Svar: 1
Oj, det var en riktig snygging. Alla andra jag sett ser ut som en liten enögd minirobot i plast. Jag behöver denna för att se om barnen kommit hem från skolan.
 
Hej

Svar: Withings home övervakningskamera

Här ute i avkroken skulle den passa, bland höns och lammande får, varg och lo, ekorre och hackspett, skumma omärkta skåpbilar med oklara ärenden, möss som far längs väggarna (med lika oklara ärenden faktiskt), två fina små tjejer, en lika fin fru och ett halvnervöst manshjärta tillhörande undertecknad.
Här skulle den verkligen passa!

Mvh
Peter
 
Svar: 1, Withings Home Övervakningskamera
Har använt en babywatch på dottern som jag älskat, men nu tror ja den har börjat balla ur :( Flera gånger så har "skärmen" lagt av och är man ovetande om det så får den lilla stackaren lida.
Har kollat på den här men plånboken ekar tom sedan länge så har bara fått drömma... men inte heller hittat en värdig utmanare så där får hon ligga och grina ibland alldeles (för mej) för lång stund.
 
Svar: 1 - Withings Home Övervakningskamera

Kul att kunna övervaka tjuvar och banditer när vi är på jobbet och sliter.
 
1. Withings Home Övervakningskamera
Jag har kattupfödning. När jag har parning så vill man inte störa kärleksparet i bland så de kommer av sig.
När jag såg detta kom idén att med denna övervakningskamera kan jag hålla koll på dem utan att störa.
Sen har jag problem med luftrören så då kan man ju hålla koll på luften här hemma. Den har flera super bra användningsområden.
Nu håller jag tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren.
 
1. Withings Home Övervakningskamera
Jag har kattupfödning. När jag har parning så vill man inte störa kärleksparet i bland så de kommer av sig.
När jag såg detta kom idén att med denna övervakningskamera kan jag hålla koll på dem utan att störa.
Sen har jag problem med luftrören så då kan man ju hålla koll på luften här hemma. Den har flera super bra användningsområden.
Nu håller jag tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren.
 
Svar: 1. Withings Home Övervakningskamera

Motivering: Precis börjat min pappaledighet och vill att min fru ska kunna följa hur kul vi har hemma när hon jobbar :)
 
1. Withings Home Övervakningskamera

Ska få tillökning i familjen och då skulle denna kamera vara perfekt att vaka över den nyanlända bebisen.
 
1. Withings Home Övervakningskamera

Med två livliga tvillingar på 2 månader vill man ju både ha koll på dom men framförallt hålla koll på luftkvaliteten i kåken.
Denna lilla pryl hade varit helt perfekt till båda sakerna :)
 
Svar: 1. Withings Home Övervakningskamera

Vi har en halvtrappa upp till övervåningen, blir perfekt att placera den där uppe så har den koll på hela entré planet med kök, vardagsrum och hall.
Här kommer inga tjuvar undan kameran.
Perfekt även med luftkvalité mätaren då vi har allergi i familjen.
 
Svar: 1.

En perfekt produkt!
Håller koll på rum och fukt!
 
Skall jag vara helt ärlig så kan jag bara komma på en enda realistisk anledning till att äga den här prylen. Spionera på frun? Tror inte hon gillar det.
Spionera på grannarna? Tror inte frun gillar det heller.
Barnen är för små för att vara ensamma hemma.
Men... hur många gånger har du inte varit orolig för hur kvalitén på luften är hemma medan är på bio, eller hos kiropraktorn? Tänk om du kommer hem och upptäcker att luften inte längre går att andas och du långsamt kvävs till döds.
Detta kan man nu undvika genom denna manick. Ser man att luften är urusel så får man helt enkelt slänga en tegelsten genom två fönster så man får lite friskt korsdrag genom huset innan man med en känsla av säkerhet kan gå och lägga sig, bland glaskrosset, i sin säng.

Jag visste inte ens att denna pryl fanns, men nu kan jag inte tänka på annat och kommer inte känna mig helt trygg förrän jag har minst en i varje rum.
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.