Här hittar du adressen.


http://www.mercafreak.com/huset.htm

Startar en ny tråd eftersom min gamla blev sabbad med en massa onödiga inlägg

Frågor och kommentarer e såklart välkommna ;)

Uppdaterad 2006-05-16
 
Uppdaterad 2006-05-19
 
Åh som man väntat, nu kan man gå å lägga sig  ;)

Såg bra ut, lämpligt väder å allt  :)

Fin yta på garageplattan innan den väl ens var glättad *thumbsup*  .....men golvbrunnen då  :-/
 
Blir ingen golvbrun pga priset. Man måste ha oljeavskiljare å skit, tyckte inte att det var värt priset.. ;)
 
Uppdarterad igen. Hålle rnu på med mitt garage samt målar huset.

(se länken ovan)
 
Ser bra ut härlig blåfärg. Avundas inte målningen ett dugg!! Har målat två hus i sommar och 2st garage sj så jag spyr bara om att höra talas om att måla ;D Nja riktigt så illa är det inte men nästan iaf ::) Kan du inte ta mer bilder inv antar att ni har flyttat in nu.?
 
lier skrev:
Ser bra ut härlig  blåfärg. Avundas inte målningen ett dugg!! Har målat två hus i sommar och 2st garage sj så jag spyr bara om att höra talas om att måla ;D Nja riktigt så illa är det inte men nästan iaf ::) Kan du inte ta mer bilder inv antar att ni har flyttat in nu.?

Nej fav, det ska vara inflyttningsklart första veckan i oktober. Finns inte en enda inner vägg på plats ännu :)

Vi målar så mycket vi hinner nu så slipper vi "skiten" sen när vi flyttar in ;)
 
Ok!
Jag som trode att ni flyttat in :-[ Ja ja men det kommer väl fler bilder så småningom då :) Bara att vänta. ;)
 
Inger.P. skrev:
Menar du tråden: "Någon mer som bygger i Åstorp (Skåne)?" ?

Var det "din" privata tråd? Tänk att det förstod inte jag i vart fall... Varför frågade du i sådana fall efter "någon mer som bygger i Åstorp?   :-? Som man ropar får man svar...

Jag kan i vart fall inte finna ett enda inlägg - i den tråden- som inte handlar om "Fler som bygger i Åstorp och deras husbyggen"...

Jag förväntar mig naturligtvis inte något svar på denna fråga... i sådana fall blir ju även denna tråden full med "onödiga inlägg" ;)
;) Kanske lite klantigt skrivigt. TÄnkte mig mer än tråd som denna med kommentarer och frågor såklart.

Men nu har vi ju 2 trådar så nu e allt lugnt :)
 
Nu har de börhat isolera innerväggna, coooolt ;D

Behöver jag nämna att man längtar. Sk ahandla isolering till innerväggarna i helgen
 
Inger.P. skrev:
Vem har sagt att man måste ha det? LB-hus eller kommunen?
När jag frågade kommunen så behövdes ingen oljeavskiljare för golvbrunn...

Hur går det med målningen och isoleringen?
jodå det går bra. Målningen är nästan klar, allt utom vindskivorna. Vi har t.o.m målat underslagen fast de inte är uppsatta ännu så slipper vi det sen ;).

Garaget är isolerat och klart. Jag håller på att lägga golvspån på vinden för ett bra förvaringsutrymme. 50 kvadrat förråd funkar juh ;D
 
Mercafreak kan du inte uppdatera din hemsida med fler bilder.. Nu måste det ändå ha hänt en hel del på insidan eller?? :-/
 
lier skrev:
Mercafreak kan du inte uppdatera din hemsida med fler bilder.. Nu måste det ändå ha hänt en hel del på insidan eller?? :-/
Lite gran, målarna är där och fixa nu. ska vara ledig imorron och ta lite bilder, sen blir det uppdatering.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.