Övervaka både hem och luftkvalitet med samma enhet

withings1.png

Med Withings senaste övervakningskamera får du flera funktioner i en och samma enhet, både övervakningskamera, högtalare och luftkvalitetsmätare. Denna veckan tävlar vi, tillsammans med Coolstuff.se, ut ett exemplar av nykomlingen, och vinnaren kan se fram emot möjligheten att hålla koll på hemmet via mobiltelefonen eller datorn. Bland funktionerna nämns vidvinkellins, automatisk nightvision, rörelsedetektor, möjligheten att se allt som hänt de senaste tolv timmarna och realtidsuppdaterad luftkvalitetsmätare.

Totalt värde cirka: 1 900 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

Fråga: Vad är namnet på produkten?


1. Withings Home Övervakningskamera
X. Withings Home Surveilance System
2. Withings Premium Surveilance System

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 20 februari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Coolstuff. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Coolstuff för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: 1 - Withings Home Övervakningskamera

Hela mitt liv har jag varit en lillebror. Vore kul att äntligen bli Storebror! :)
 
Svar: 1

Snyggaste kameran hittills, kanske få stå kvar framme och inte ens behövas gömmas med saker framför!
 
D09
Svar 1

Skulle vara perfekt till garaget.. Som egentligen är ett förråd med allt från byggmaterial till kläder.

Kan man ha koll på inbrottstjuvar, fukt och spela musik när man grejar :) :)

Iofs så blir det svårare att maska när sambon kan ha koll på min effektivitet :/

Men det kompenseras kanske av säkerheten med ett par extra ögon när man mekar :)
 
Svar: 1

Min sambo är det bästa som finns men hon är rädd för allt, inbrottstjuvar, spöken, clowner, hundar, försäljare, barn i hallowenkläder och elräkningar. Därför skulle det passa perfekt med en övervakningskamera i vårat hem så hon får koll på läget:)
 
Svar: 1. Withings Home Övervakningskamera

Vore bra om Brunte i stallets lugna vrå fick en vän; som ser, pratar och känn.
 
Svar: 1. Withings Home Övervakningskamera

Skulle vara perfekt att kunna spana på garageuppfarten med den, eller andra ytor i huset. Fick vindrutetorkararmen avdragen på bilen häromdagen så hade varit trevligt att kunna filma vem som smyger omkring utanför och förstör.
 
Svar: 1 - Withings Home Övervakningskamera
Perfekt för att övervaka mot inbrottstjuvar på dagen och sen ser vi när dottern kommer hem på eftermiddagen , och på kvällen en perfekt baby monitor till den minsta .
 
Svar: 1 - Withings Home Övervakningskamera

Wow - denna produkt skulle göra susen för mitt förhållande. Med tvillingar som snart fyller tre år så har jag svårt att hitta tid för att färdigställa våra byggprojekt och frun är trött på mig och vill att vi tömmer vårt sparkonto och låter någon hantverkare slutföra bygget. Problemet är bara att de pengarna knappt räcker till materialet.

Med denna kamera skulle jag våga gå ut i uthuset och snickra, kapa till reglar eller grundmåla panelbrädor medan barnen sover eller tittar på film och frun jobbar kvällspass. Att det går att prata med dem genom den är fantastiskt då jag skulle slippa att springa mellan byggnaderna varje gång de börjar bråka.

Luftkvalitetsmätningen är en bonus eftersom jag har allergisk astma och känsliga luftvägar.
 
Svar: 1

Vi har precis installerat larm i huset, dock utan kamerasystem då den andra parten i hushållet var emot kameraövervakning. Jag har nu insett att jag skulle stått på mig och sambon förstått att vi borde ha valt ett komplett system med kamera. För att inte redan byta ut systemet så skulle vi båda bli väldigt glada för att få denna smidiga enhet i vårat hus.
 
Svar:1

Att kunna övervaka huset eller garaget smidigt vore perfekt!
 
1: Withings Home Övervakningskamera

2: Detta hade varit alldeles splendido för oss då vi har en son som är i behov av ren luft och vårt befintliga system inte verkar vara "up to par" med vad det skulle leverera. Med en övervakningskamera så blir det ännu bättre!
 
Svar: 1

Motivering: Med arbete på distans och boende i ett område där det ibland kommer "oväntat besök" är man beroende av vänliga grannar och en närvarande ordningsmakt. I de fall det inte fungerar så skulle en kamera lugna ner nerverna och dessutom kan man visa föräldrarna hur renoveringarna fortskrider :)
 
Nu när jag äntligen haft råd och möjlighet att skaffa lite extra till hemmet så vill man ju ha koll på läget, liksom.
Den här mångsidiga prylen är användbar till mycket. Man kan ju till och med snacka med inbrottstjuven!
Att bilder lagras är ju perfekt för identifiering.

Har funderat mycket kring övervakning och larm - och här är svaret.
 
1. Withings Home Övervakningskamera. Har tittat på produkten förut och var på väg att beställa. Nu hoppas jag spara de pengarna!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.