Denna ruta har börjat visas några sekunder när man klickar på 'Senaste inläggen', 'Deltagit' eller bara postar en kommentar i någon tråd.

Ett ögonblick.jpg

Men allt funkar som det skall.
Kanske saknas en timer som skall se till att rutan inte visas de först 6 sekunderna eller nåt...
 
Tack för felrapporten KnockOnWlood, jag har också iakttagit detta meddelande nu efter vi uppdaterade sajten sen eftermiddag. Vet inte vad den beror på men kollar upp och ber om att få återkomma.
 
Va, har du tid att vara inne och surfa på Bygga Hus, Per :)
 
Klart jag har tid. De sista dagarna har det varit mycket sängliggande för mig och då har jag använt mobilen och ipaden en hel del. Åkte på maginfluensa, det var inte roligt.
 
Mikael_L
Tänkte precis rapportera jag med, upptäckte det igår (var det väl).
Men så har KoW redan startat en tråd. ;)

Såhär står det under några sekunder när jag klickar "senaste inäggen", har postat, gör en sökning. Men inte om jag klickar "Bevakningar".

Ett ögonblick...

Din sökning pågår och du kommer att se resultatet om ett ögonblick. Tack för ditt tålamod.
Klicka här ifall din webbläsare inte automatiskt vidarebefordrar dig.
 
Per Eskilsson skrev:
... Åkte på maginfluensa, det var inte roligt.
Aj då, det är väl inte datavirus :p
 
Nu är ordningen återställd och det onödiga "Ett ögonblick..." borta. Någonting gick fel i gårdagens uppdatering.
 
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Bra jobbat Per!

Törs du berätta detaljerna för en obotligt nyfiken?
 
Vet inte vad felet berodde på annat än att vi behövde "bygga om". Vi lyckades aldrig reproducera felet i vår utvecklingsmiljö.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.