I
Jag går här och fixar och donar nynnandes på en låt. Sen tänker jag ; vad är det jag nynnar på? En gammal påvel-plåga. Måste väl finnas nåt mer tidsenligt?
Men jag kan inte hitta nåt. Finns det ingen som kan axla våra gamla underhållande skalder?
Säg nån, jag känner mig så gammal, finns det nåt färskt fyndigt?
 
I
KnockOnWood skrev:
Skall det vara fyndigt kan det kanske duga med Magnus Uggla:
[länk]
(På fyra sekunder kilar det i flanellen :D )

Annars håller jag med om att gamla godingar som Povel:
[länk]

eller Ove Thörnquist är det som gäller:
[länk]

Humor är väl närmast utrotad i Sverige nu.
Allt skall ju vara så s*t*ns korrekt numera :p
Jo bland annat de där är ju inprogrammerade. Ted, Skogman, Evert och Robban mfl. Men som jag sa man känner sig lite off time. Det är som Robban sjunger öken vad gäller nya alster med en fyndig text, en text som är lika bra om man endast läser den, inte en massa fuck, yee yee och la la la som helt saknar betydelse.
 
Ola Aurell har ju gjort en hel del roliga låtar.
 
ion skrev:
...Men som jag sa man känner sig lite off time...
Äh, strunta i det!
Tror du att ungdomen i the face down generation har något roligare att komma med medan de sitter och tränar sina gamnackar och kikar på selfies här i mellanmjölkens land :confused:
 
I
KnockOnWood skrev:
Äh, strunta i det!
Tror du att ungdomen i the face down generation har något roligare att komma med medan de sitter och tränar sina gamnackar och kikar på selfies här i mellanmjölkens land :confused:
Ha, fy tusan vad trist de kommer att ha det när de är i övre medelålder, vakuum!:rolleyes:
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
I
Nja, jag tycker nog han ligger i minst samma klass med "man kan göra många saker med en katt", "knarkaren" och "annalenas grav"
 
I
blackadder skrev:
Nja, jag tycker nog han ligger i minst samma klass med "man kan göra många saker med en katt", "knarkaren" och "annalenas grav"
Nåja, det kan du ha rätt i, det är en annan stil över hans alster. Får se om jag kan hitta låtarna utan störande applåder.:)
 
Kollar du på youtube förstår jag om du inte blir så imponerad, han finns på spotify också.
 
ion skrev:
Ha, fy tusan vad trist de kommer att ha det när de är i övre medelålder, vakuum!:rolleyes:
Jag ryser vid tanken på hur deras selfies ser ut då.
Det blir väl som när jag tittar mig i spegeln på morgonen :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.