X = 64 cm. Vi håller på att renovera en källarvåning, som vi ska hyra ut i framtiden. Det vore bra att få en färgklick för att muntra upp den lite dystra miljön down under.
 
Svar : 64 cm djup

Frugan vill ha en retrodesign kyl! Men jag vill inte och tänker inte betala för det.
Men en gratis retro kyl hade inte varit fel!
 
Svar: X - 64 cm
Motivering: Håller på och renoverar mitt kök från -42 (orginal!) och denna skulle bara passa sååå bra:)
 
X
Kylskåpsdörren föll ut härom dagen.
Med en retrokyl kan jag passa på att göra om i köket och få mitt drömboende.
 
Svar: x, 64 cm

Föräldrarna ska renovera och även "funderat" på att byta ut dom oxblodsröda kyl å frys som har funnits med sen ja, ALLTID!!
Iallafall innan -87 (ja 8 inte 9) vad skulle då inte passa bättre än att jag vinner en riktigt fin kyl stället för en standard tråkvit så dom blir tvungen att byta? :)
 
Svar: X, 64 cm

Ska jag behöva vänta ett år,
sa min fru och fällde en tår.

Köksbudgeten är ju slut,
din dröm den kom på lut.

Ögonstenen saknas ju helt,
det är här alldeles för stelt!

Det ska vi såsmåningom också fixa
men med pengarna kan jag inte trixa.

Skåpet stod ju på min önskelista
menar du att jag det helt ska mista?

Nej, nej, nej min kära fru
jag ska det fixa nu!

Ett retro kylskåp vi måste ha
inget annat kan vi ta!

Ett Gorenje jag nu måste lösa
inga pengar jag har att ösa...

Vår dröm är så stor om ett skåp
som blir till vårt köks eget våp
 
Redigerat:
Svar:X

VILL HA!
 
Svar: X, 64 cm.

Jag vill vinna därför att jag är fattig och inte har råd att köpa ett nytt kylskåp. Mitt nuvarande låter som ett flygplan ungefär. Speciellt om natten. Sedan gillar jag retro också.
 
Svar) X, 64 cm

Ett vardagsbekymmer för många generationer-
skapade Platens och Munters främsta innovationer.
Förvaring av mat - och konceptet "håll det kallt",
görs här med kvalitet och design ala' läckert retroballt.

Och jag vill så gärna göra verklighet av hoten,
och få köra min gamla 80-tals kyl till skroten.
Den är en miljöbov och coolhetsfaktorn finns inte där,
så det är klart jag skulle bli ofantligt glad över det här.
:wow:
 
X
skulle vara perfekt för oss!
 
Svar: X

Köpte för ett par år sedan vårt drömboende på landet, allt går i lantlig härlig stil.... Förutom köket som förvisso är ganska nytt och fräscht men i alldeles för modern ek.. Detta ska vi byta mot ett vitt lantligt kök nu.. Kronan på verket vore ju definitivt att vid beställning av blandare och diskho även kunna klicka hem denna goding till varukorgen utan extra kostnad. :wow:
 
Svar: X 64 Cm

Motivering: Att få pryda hemmet med en sådan skönhet i sann retroanda hade vart en dröm och hade kompletterat mitt kök otroligt bra. Att få kasta ut den nuvarande gamla 80-tals kylen som bara gör väsen av sig och i princip fryser allt man ställer in i den hade blivit ett nöje och det ser jag fram emot.
 
Svar: X, 64cm

Jag skulle vilja vinna kylen för att den är sjukt snygg och så skulle jag ge den till min sambo att ha i vårt(sitt) garage, ja menar hur häftigt hade inte det vart?! :)
 
Svar: X 64 cm

I ett hem med nästan enbart retro möbler i teak så skulle denna bli pricken över i:et

Kul med en retro designat kylskåp och som även är energisnålt :)
 
Svar: 64 cm.
Motivering: Snyggt skåp!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.