Svar: X, 64 km

Den här skulle passa perfekt på svärföräldrarnas lantställe där köket faktiskt är från 50-talet, komplett med blåa köksluckor och tidsenliga beslag. Kylen med frysfack är dock från tidigt 90-tal och mer än redo för sin sista resa till soptippen, så därför hoppas jag att jag vinner kylen.
 
Rätt svar: X 64cm

Har precis renoverat nere i källaren, vita väggar och svart golv, rummet är om ca50m2 och kommer bli ett bio/sportrum med projektor och duk så man kan se på när Växjö Lakers spelar hockey. Och vad hade passat bättre än ett kylskåp i deras orangea färger! Man behöver ju lite dricka till matcherna! =)

Kom igen Lakers, visa vart (kyl)skåpet ska stå mot Leksand ikväll!
 
Redigerat:
När mitt gamla kylskåp har dött
vill jag ha det här, då det är rött.
 
Svar:x
Villken läcker sak , den skulle passa perfekt i vårat kök ! Och eftersom kylen vi har håller på att gå sönder , dörren har satt sig hänger 15 mm längre ned än på frysen och de är 14 år sedan vi köpte dom så de håller på att vara dags att byta ut dom , och varför inte byta ut dom mot dessa med så läcker disagn , jag hoppas på vinst .
 
X. 64 cm
Kylskåpet skulle sitta som en smäck i vår sommarstuga som vi snart har byggt/ renoverat färdigt. Stilen där är retro med många loppis- och autionsfynd.
 
Svar x.
Efter ett läckage utifrån är vår frys i kylskåpet sönder. Då vi gillar dom starka färgerna samt designen skulle vi bli lyckliga om vi vann!
 
Svar Kylen är 64 cm djup.

Jag älskar ju att mixa nytt och gammalt,det blir så mycket mer liv i rummet.Och ett kylskåp från Gorenjes läckra Retro Collection skulle bli pricken över i:et i köket,men jag skulle få svårt att välja färg då jag älskar både Lime,Rött och svart .Jag hade blivit så glad över att få byta ut min 14 år gamla tråkiga vita kyl.Ut med det nya ,in med det "gamla" :)
 
S
Svar: X 64cm djup

Den nuvarande kylen har gjort sitt men som småbarnsförälder finns det inte ekonomi att köpa en ny kyl i dagsläget.
Vi hoppas nu på en ny kyl i retrostil som skulle passa vårt kök perfekt.
 
Svar: X 64cm

Skulle passa perfekt som reservkyl hemma när man kommer ner i den gammalt inredda källaren :)
 
Svar: X

Far min håller på att renovera gamla jänkare och har ett kanonfint garage, rutigt golv, bar med barstolar osv men en gammal ful vit kyl från 80-talet.
Den där kylen hade suttit som handen i handsken där!!
Han fyller dessutom 60 om 2 veckor, perfekt present!
 
Svar: X. 64 cm djup

Motivering: Denna kyl önskar jag vinna till min svägerska Linnéa. Hon är helt inne i 50-tals stil och rockabilly. Då hon äger en hel prästgård så är det mycket som ska fixas och det blir rätt så dyrt i längden. Så detta vore verkligen roligt att kunna överraska henne med! :D
 
Svar: 64 cm

Orange och retro. Skulle passa bra i vårt lantkök.
 
Svar: 64cm. Visste inte att Gorenje hade retromodeller, blev glatt överraskad, behöver ny kyl/frys till min älskade torpstuga och har planerat med retromodell. när kassan tillåter.
 
Svar: X 64cm

Detta snygga kylskåp skulle passa perfekt i min stuga då man ser kylskåpet i vardagsrummet. Då slipper jag bygga någon skjutvägg för att dölja det tråkiga vita kylskåpet som jag har nu.

Hälsningar Anders
 
Svar: Djup 64

Skulle passa ypperligt i mitt nyplanerade café på landet.Både jag och kylskåpet är från samma tidsepok.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.