Tävling: Både kall, cool och retro

gorenje_big.png

Denna veckan har du chans att poppa till köket rejält. Vi tävlar, tillsammans med Bygghemma.se, ut vitvaror ur Gorenjes populära Retro Collection till ett värde av upp till 11 295 kronor.

Vinnaren tar hem en kyl, eller en kombinerad kyl/frys, i valfri kulör och valfri hängning. Alla i samma fräcka retroanda.

Totalt värde upp till: 11 295 kronor

Klarar du inte av att vänta har du chans att köpa hem ett set till kampanjpris redan nu, direkt från länken nedan.

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför en kyl ur just den här kollektionen skulle passa in hemma hos dig.

Fråga: Hur djup är kylen i serien Retro Collection?

1. 60
X. 64
2. 72

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 6 februari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
husbygganca
  • Laddar…
Svar X, 64 cm.

Tänk att få placera denna retro-kyl i vårt nyligen inköpta hus! Jag och min sambo är barnsligt förtjusta i retro-möbler från 50 och 60-talet. Kylen skulle bli pricken över i:et i vårt kök med ticka-beslag, virrvarr-bänkskivor och överfalsade luckor och möbler i teak.

Jag håller mina tummar,
att ni andras svar endast skummar.
Genom att välja denna motivering,
sätter ni guldkant på vår köksrenovering
Här hemma har det dreglats,
för att få ställa denna kyl på plats.
Vi hoppas på tur från tävlingens nätverksfigur!

Mvh Erik
 
X: 64 cm

Retro, fungerande och presterande. Det vore en dröm. Idag har vi endast retro...
 
SVAR: X 64 cm

Jag tänker/ser framför mig kylda drycker för både barn o vuxen när vi tar fredagsbastun :D
 
svar: x

Perfekt, behöver en till kyl\frys. måset kunna få plats med allt grillkött. Inte lätt att köpa hemm stora slakatade djur och se tro man få plats med dom.
 
Svar X

Ge mig kylen nu!
 
Svar x
Vore kul att vinna. Kylen jag har nu är sedan huset byggdes. Mao så är det isblock och sågspån spm gäller. Lite jobbigt nu när det äf en dålig vinter.
 
Redigerat:
Kylen är 64 centimeter djup, d v s alternativ X.

Vilken cool, klatschig kyl i retromodell!
Utseendet påminner lite om mig, d v s aningen speciell!
Kylen den blir ett hett objekt i vår gamla kåk,
ett ekonomiskt tillskott... Nu slipper jag göra löneanspråk!
(y)
 
  • Gilla
Exuperance
  • Laddar…
Svar: X

Hade passat perfekt i vårt för övrigt retro (väldigt föråldrat) kök. Och att slippa springa ner i källaren varje gång man blir sugen på en glass.
 
Rätt svar är : X

Motivering: Gratis är alltid gott:) och när man har en ovanvåning och källare som är i fullt renoveringsstadie så hade de varit fint med en läcker kyl till byggölen!!
 
Svar X

Produkten skulle bli en fokuspunkt och en snackis i barköket på mitt företag. :p

Kul för de som jobbar där. Kanske vill de också ha....?

mvh

Nisken
 
Svar: x, 64 cm. Huset vi köpte har vitvaror från 80-talet och jag längtar efter en snygg kyl/fryskombo hängd åt rätt håll så man inte behöver kämpa med gardinerna om att komma in i frysen.
 
Svar: X

De är så fantastiskt fina och hade passat så bra i vårt gamla originalkök i torpet som vi snart ska restaurera.
 
Svar: X

Detta coola kylskåp skulle passa alldeles utmärkt i min nya lägenhet!
En limegrön skulle vara cool och göra mina vänner gröna av avund!
Den skulle även passa min livsstil som både är grön och i retro. Hoppas nu Fru Fortuna ler åt mitt håll :)

Med en varm hälsning
Mikael
 
Svar: X 64 cm

Motivering: Jag är redan retro men skulle även vilja bli cool!
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.