Någon som vet vad som ingår Trivselhus leveransdeklaration? Alltså vad som ingår i leveransen?

Dåligt att de inte har den infon varken på hemsidan eller i katalogen! >:(
 
Intressant, då borde man ju fått den med katalogen :-/
Ska snacka med THs säljare, hon brukar kunna leverera det mesta i pappersväg väldigt kvickt! ;D
 
vattenburen golvärme är ju STD
 
Tror att standarden skiljer sig på TH:s två kataloger. Solvik-serien är den lite "billigare" varianten.
 
Centraldammasugare är standard hos Trivselhus för 2005, de gör en liten prishöjninig och skickar bla med Centraldammsugare, isolering i inneväggarna och alla vitvaror är av märket Siemens. Detta enl samtal med säljare på TH
 
men de har golvvärme som std där husen står på platta alltså inte downhill husen
 
Jo då, golvvärme är standard, likaså centraldammsugare.

Tänkte mer på material och isolering och sånt. Vad är det som gäller där?
 
Leveransdeklarationer för både 2004 och 2005 finns på de kundsidor man kan logga in på när man fått användarnamn och lösenord av sin säljare. Där finns även fler matnyttiga dokument.

Själv har jag LDv2005 som pdf ifall du vill ha den skickad via e-post.

Janne
 
Janne:
Du får jättegärna maila den till mig på sandrab_81 (a) hotmail.com :D
 
Idag fick jag den med posten från THs säljare ... hon är faktiskt helt suverän! Svarar blixtsnabbt på alla mail och telefonamtal, mycket snabb i vändningarna när vi bett om uppgifter på förändringar!
 
Idag fick jag den av Janne! ;D Tack Janne! :)



Säljaren på TH jag träffat är tydligen inte ett dugg intresserad att sälja hus.....
Har försökt att nå honom ett flertal ggr.


.....kanske ska välja ett annat bolag istället.
 
Verkar vara väldigt olika på olika kontor och även samma kontor men olika säljare! :-/

Blir nog ändå inte TH för vår del, alldeles för dyrt för oss! Blir nog VillaVarm, fast ska först skicka runt husskissen till olika leverantörer för att få offert.
 
Skulle gärna byta säljare! Jag gillar TH-Huset men inte säljaren. Tycker han är arrogant och ger ett allmänt oärligt intryck!!

Men hur lägger man fram det på ett bra sätt, att jag vill byta säljare?
 
Bara säg att personkemin tyvärr inte stämmer och att ni vill träffa en annan säljare! Lättare sagt än gjort jag vet! :-/

Vi älskar både säljaren och huset, men hjälper inte när budgeten inte räcker till. Så då 'lånar' vi bara husritningen (fasaden, men ändrad planlösning) och ber annan leverantör bygga.
 
Nej det är inte så lätt. Vi får väl vänta och se, han kanske blir bättre. :-/

Vilket hus är det du fastnat för?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.