galento
Hejsan,vill bara nämna att jag mailade LVI produkter i Järpås med frågor ang.
en oljefylld radiator vi har i köket.Termostaten känns osäker i funktionen så tänkte
om det gick att "rädda" elementet med en ny termostat eller om de hade nåt tips.

Det korta svaret var bara att de inte kände till beteckningen på deras egen skylt :confused:
Naturligtvis blir det inte ett nytt element från LVI produkter i alla fall.
 
Ojdå. Vaknat på fel sida? :D Känns lite hårt att såga hela företaget p g a detta...
 
galento
Nejdå,det är lugnt ;) ,men hade faktiskt väntat mej lite bättre support,det sista mailet svarade de inte ens på.
Hade väl oturen att mailet kom till fel innesäljare.

Har precis beställt ett annat element men det blev inget oljefyllt.
 
Nu har du ju redan löst det, men det går att byta bara termostaten. Jag har en gång beställt en ny termostat till just ett LVI-element. Den kostade om jag minns rätt omkring 500 kr.
 
galento
Ok tack för tipset,det var just om det skulle vara möjligt att byta termostaten jag var intresserad av.Men känner inte LVI,s säljare igen den kompletta modellbeteckningen på deras egna märkdekaler är det ju svårt.:cool:

Blev ett Tego Roundline istället så det blir nog bra.
 
Hej,

vi beklagar att du inte blev bemött på önskat sätt hos vår support. För att bättra vår verksamhet och kunna bemöta våra kunder bättre nästa gång, tar vi gärna emot beteckningen på din oljefyllda elradiator. Så kan vi reda ut varför den kändes obekant för vår support. Tack för din feedback.

Hälsningar,
LVI
 
Till TS:Wow att du orkar skriva ett inlägg på forum varje gång du inte får ett svar du gillar från en leverantör. Har du inget annat för dig i livet ?

Att jag överhuvudtaget sitter och tittar på detta är bara helt bananas.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.