Är det någon eller några som har köpt verktyg på Aliexpress som kan ge med sig av något tips////
 
Jag har köpt en hel del från aliexpress, senast var en plasma skärare.
Väldigt säkert att handla där jämfört med andra ställen. Innan jag köpte denna plasma så beställde jag en plasma från en annan leverantör, fick sedan ett mail en vecka senare från aliexpress. Där dom skrev att dom stänkt av säljaren och att han fick tre dagar på sig att vissa upp papper på att maskinen var skickad. Annars så skulle aliexpress själva betala tillbaka alla pengar, efter fem dagar satt pengarna på kontot.
 
Teed har du inte kvar länken från säljaren du köpte från , för det kan skilja ganska mycket på säljare har jag märkt, inga mer fynd generellt ?
 
Jag har nog handlat från ali ett 20 tal gånger, och min sambo har nog handlat över 100ggr från ali och några gånger har inte varan varit enligt beskrivning. Men då har vi klagat och fått pengar tillbaka.

Jag köpte min plasma i denna butik http://www.aliexpress.com/store/109843
 
Sedan kan det vara bra att ha lite koll på deras mobil app, då dom lite nu o då ger 10-20$ rabatt om man handlar via mobilen. Sedan kommer liknade på nätet med
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.