här kommer en liten fundering. det är som så att jag ska byta ut mitt kök och just nu sitter ett ursprungskök i lägenheten. i hörnet så sitter ngn form av ventilation men problemet är att där den sitter just nu, intill det gamla skåpet, ska jag riva ner iochmed det nya köket. vet inte vad som är mellan ventilationen och den riktiga väggen. någon här som har en aning om hur jag ska göra/gå tillväga? bifogar lite bilder så kanske det är lättare att förstå.

IMG_2500.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_2501.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_2503.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
ingen som har en aning om det går att flytta "uttaget" mot den riktiga väggen? eller om det är ett rör innanför, där det är igenspikat?
 
Vi har inte röntgensyn så det kan nog ingen svara på.;)

Men det är ju bara att ta loss skivan som sitter i skåpet och titta.
 
sant iofs. får försöka bryta loss den helt enkelt då den inte sitter med varken skruv el spik, får se vad som gömmer sig bakom då helt enkelt.
 
Dra den rakt ut så kommer donet att lossna, och har du tur får du med plåten runt om oxå.
 
Jag hade rivit skivan i skåpet för att komma in bakom och se hur det ser ut.
 
ska prata med vicevärden i styrelsen om han vet ngt. den sitter som berget, försökte slå ut den med hammare igår men det fungerade inte så jag får helt enkelt köpa mig en kofot.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.