Emmet
De skulle vara toppen att kunna ge bort de till vårat äldsta barnbarn som är 10 år och bygger mycke med lego .
 
Han heter Emmet och jag skulle använda tiden jag "köper " mig till att renovera grabbens rum. Han har definitivt växt ur sin säng över julen och behöver desperat en ny, plus nytt golv, nya garderober och nya väggar.
Tack på färhand! // Tobbe
 
2. Emmet

Vi har nyligen flyttat och allt mitt eget LEGO är nerpackat (ja, mitt eget, vuxet legofan). Jag behöver denna model för att dämpa min abstinens!
 
2. Emmet

Jag vill vinna därför att jag vill att min dotter ska bli intresserad av teknik och lego precis som jag själv är och därmed ge oss många härliga byggstunder tillsammans.
 
2. Emmet

Ena barnet är lite för gammalt och andra är lite för ungt för detta men min sambo skulle kasta sig över denna byggsats. Hon älskar Lego och har med råge förtjänat detta. Själv kan jag hjälpa henne att bygga den när jag är klar med fönsterfoder, avloppsreparation, ett golvbyte och lite tapetsering.
 
2. Emmet
Tja med tre legobarn och ett till på väg vore detta underbart att sysselsätta mig med medans ungarna ritar på väggarna
 
Min son har sett just denna hot rod byggas på youtube lätt mer än 100ggr, varje kväll innan han somnar kollar han på klippet, han skulle smälla av om han fick en på riktigt..
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
2. Emmet

Mitt i husbygget ska vi vara barnvakt till ett Lego-älskande barnbarn.
Härligt om vi kunde ta fram ett nytt Lego, då blir det en annan typ av byggande.
 
Svar 2: Emmet

Då kan min 8-åriga grabb lära sig att bygg och teknik är roligt, inte bara spela på ipad.
 
2. Emmet

Jag bygger V8, då vill inte sonen vara sämre. Då hade en V6 passat bra =)
 
2. Emmet
Ska vi lyckas finsnicka bokhylla med glasdörrar måste vi hitta något tidskrävande och utmanande för barnen. Det här ser klockrent ut
 
Svar 2: Emmet

Far och Son tycker om Lego
Far tycker om entreprenadmaskiner!
Son tycker om bilar!
Pappa bygger och köper gärna entreprenadmaskiner!
Son har inte byggt några bilar än .....då far inte kan låta bli att handla entreprenadmaskiner :surprised:

Det är hög tid att Son själv får en bil att bygga
med en bilvinst detta hinder vi kan överbrygga. :p
 
2. Emmet

Klart vår dotter måste få den här chansen att börja gilla teknik, som komplement till alla glittriga princessklänningar och halsband.
 
Jag hade ingen aning om svaret, men det hade min son Hugo som tydligen kan det mesta om Emmet och hans maskiner!
Så jag tycker att Hugo är värd att få ett tillskott i sin LEGO-samling!

Svaret är enligt Hugo 2. Emmet
 
Rätt Svar :2. Emmet

Motivering: Va kul! Barnen bygger HotRod av LEGO, jag bygger ett litet garage till den :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.