Emmet! Som ensam mamma till en överaktiv och ständigt demolerande femåring samt en dito ettåring är jag i stort behov av barnvakt. Vilket byggsatser nyligen blivit för den stora. Äntligen sitter han ner och gör klart och rätt! I alla fall ibland. Liksom mamma älskar han bilar så denna vore klockren.
 
2. Emmet

Verkligen något för mina två byggsugna grabbar att sätta tänderna i medan jag färdigställer deras rum. Lustigt (men kanske inte så förvånade) är temat på rummet just bilar! :)
 
2. Emmet.

Ny syssla för för grabben behövs, när köket helt golvlöst är. Mitt i den värsta vattenskada behövs något som piggar upp. Lego hot rod vore perfekt, den är både klurig och rolig.
 
2. Emmet

Med denna Lego kommer barnet få en chans att renovera rummet medan jag bygger denna sats.
 
  • Gilla
thomas33
  • Laddar…
Svar 2: Emmet
Har en liten "brud" här hemma som älskar allt som går att plocka isär och går att köra (skruva!?!).
Pendlar mellan att bygga på Lego-bondgården till att ligga bredvid bobbycaren och skruva på dom få skruvarna.
Så en bil i lite mer avancerat Lego än det hon har nu kommer nog stimulera hon så pass länge så jag kan lista klart rummet (åtminstone foder på 1 dörr :p)
 
2. Emmet
Skulle passa bra som plåster på såren till dottern som börjar tröttna på att mamma och pappa bara bygger hus hela tiden. Pappa skulle i och för sig också bli nöjd och gärna hjälpa till att bygga lego!
 
M
Svar: 2 Emmet

Motivering: Min son älskar att bygga med Lego, speciellt utmanande Tekniklegosatser, och när vi bygger Lego ihop minns jag hur uppslukad jag var av Lego som barn. Det som stod högst upp på alla mina önskelistor var Lego, Lego och Lego. Det glädjer mig att min son har fått samma intresse så det bli legitimt för mig som 40-årig mor att fortsätta bygga Lego!
 
2. Emmet

Lillkillen gillar allt med teknik men leken sker för ofta vid eluttagen. Att få bygga detta med systrarna kommer garanterat flytta intresset till lite högre och säkrare nivå
 
2. Emmet

i stället för att lägga 1800kr på födelsedags present så lägger jag mer än gärna samma pengar på färg och tapeter så min son kan få göra om i sitt rum som jag skjutit upp de senaste två åren.
 
Vadddå roa ungarna,jag kopplar av från renoveringen och bygger den sen får ungarna leka med den.
 
EMMET Är det rätta svaret, jag och min son har sett filmen som var så kanonbra. Så nu skulle vi vilja ha Legot också så vi kan ha roligt samt så tränar jag mina värkbrutna fingrar. SÅÅÅ nytta med nöje! :D
 
Svar: Emmet
Håller tummarna för en vinst till vår lilla mekaniker så att han slutar försöka banka på pappa och mammas bil!
 
svaret är Emmet.
jag är en farfar .vore fantastiskt kul att vinna.Då slipper jag förhoppningsvis att snubbla över mina barnbarn när jag försöker färdigställa deras föräldrars sista byggprojekt
 
Rätt svar är 2. Emmet!

Mina pojkar på 10 och 4 år älskar lego i alla dess former, särskilt bilar! Vi håller just nu på att renovera ett lek/tv-rum till dem där vi ska ha ett legobord i mitten av rummet...Och det hade ju varit riktigt kul att deras första bygge i nya rummet hade fått bli Lego`s tuffa Hotrod! Särskilt som pappa har en riktig HotRod stående i garaget ;)
 
2.Emmet

Jag förtjänar verkligen den här för jag älskar att bygga lego! Min kära man får gärna titta på och suktas men han får roa sig med trapprenoveringen. Barnen kan få låna den när jag jobbar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.