Tävla om personliga kuddar och lyxig fototavla

photobox2.png

Denna veckan ger vi, tillsammans med Photobox.se, tre personer möjligheten att föreviga sitt bästa fotografi, antingen som tavla eller på en stor, mysig kudde. Förstapristagaren får hem en inramad canvastavla modell lyx som mäter hela 50x75 centimeter med ett eget personligt valt motiv, exempelvis ett fotografi som du tagit själv. Andra- och tredjepristagarna får varsin stor fotokudde på 53x53 centimeter, även dessa med personligt valda motiv.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Fråga: Vilka andra storlekar finns kudden i?


1. 28x28 cm, 43x43 cm
X. 30x30 cm, 40x40 cm
2. 23x33 cm, 33x33 cm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 16 januari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Photobox. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Photobox för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Rätt svar: 1 (28x28 cm, 43x43 cm)
Motivering: Jag har äntligen hittat den perfekta tapeten till renoveringen av vardagsrummet efter mycket letande. Min sambo har fått förtroendet att inreda med matchande kuddar, tavlor, lampor osv. Det skulle vara väldigt roligt att överraska henne med en tavla eller kudde med motiv från vår Chicago-resa. Har en bild som skulle passa perfekt! Tror att hon skulle bli jätteglad. Jag också ;)
God fortsättning!
 
Rätt svar är 1 (28x28 cm, 43x43 cm)
Om jag kunde trycka mitt eget ansikte på en soffkudde så kanske, bara kanske frun låter mig ha den i fred :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Svar 1.

Skulle vilja ha en canvastavla på tösen :)
 
När vi gifte oss för ett par år sedan hade vi vår bröllopsresa på Nordens Ark där vi under två hela dagar fick gå med djurskötare där och hjälpa till med alla djuren.
Vi fick många fina foton, men vi har inte gjort så mycket med dom. Vore perfekt med en tavla eller kudde som minne därifrån.

Och rätt svar är nr 1. :)
 
Svar: 1. 28x28 cm, 43x43 cm

Motivering: Skulle vilja ha min bortgångna älsklingskatt förevigad på en fotokudde, och sedan lägga kudden i soffan på samma ställe som var hennes favorit plats :)
 
Svar : 1
Motivering som följer , helt enkelt att jag vill vinna kuddarna , svårare än så var de inte ..
 
Svar: 1
En blomsterängskudde vore skön att vila sitt huvud på.
 
Svar: 1. 28x28 cm, 43x43 cm
Med en bild på min hund
 
Svar: 1
Jag skulle gärna vilja ha en tavla eller en kudde med mina två vovvar på. Har länge velat köpa en tavla med vovvarna på men eftersom vi båda två är sjukskrivna så är det inte prioriterat. Idag är det lilla vovvens ettårsdag :)
 
Rätt svar är 1 43*43 cm
Kul grej att testa, Jag vill ge en kudde till min mamma, hon fär en med foto på alla seian barnbarn :)
 
Före jag svarar har jag en fråga bara. Jag tolkar tydligen "motivera varför just du FÖRTJÄNAR vinna" lite fel. Såg att även i andra tävlingar så har andra inte riktigt svarat på det sätt jag tolkar det som. Ska det inte bara vara en motivering till varför man vill vinna? Inte varför man förtjänar vinsten?
 
Hej,
Rätt svar är 1. och min motivering är följande;
Vår lya har en brist
För väggen lyser vit och trist
Men vi blir saliga av lycka
Om Photobox till väggen en tavla vill trycka

Hälsningar Monica
 
Rätt svar är: 1 (28x28 cm, 43x43 cm)

Motivering:
2012 gifte sig jag och min man,
vill påminnas om den dagen så ofta jag kan!
En tavla från bröllopet vill jag på väggen ha,
få minnas lyckan, glädjen och kärleken varje da'!
Varenda gång jag tavlan sedan ska se
kommer min själ, mitt hjärta och min mun börja le <3

[091290]116.jpg
 
Svar: 1. 28x28 cm, 43x43 cm

Har idag inte en enda tavla på väggarne hemma, vi har inte hittat någon vi vill ha. Hade varit perfekt att få göra en tavla med ett eget motiv. Även kuddarna hade varit perfekt i sonens rum så han kan sitta i sängen och ha som ryggstöd.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.