Min exsambo skaffade hund när vi bröt upp.. En hund som jag kommit att älska och som alltid blev superglad när just jag kom.

Idag åkte jag in med äldsta dottern och avlivade hunden. Fortfarande lika mysig mot oss som vanligt.

Det var jobbigt och jag grät hela tiden, gråter fortfarande mellanvarven och jag känner mig riktigt usel.

Dock hade han börjat vara orolig och rädd bland vissa människor tom bitit min nya tjej. Ibland är livet orättvist.

Behövde bara skriva av mig lite.
 
Usch, jag förstår dig. Det är ju mycket närmare familjemedlemmar än folk som inte haft djur tror. Var han sjuk eller något?
 
Inget fysiskt fel, men psyket var inte ok. Han har bitit och morrat som han ska döds någon...
 
D09
Beklagar sorgen
 
Förstår hur du känner dig. Det är svårt att bli sur på ett sällskapsdjur som alltid är glad och tacksam när man kommer hem och som ger så mycket glädje. Vår hund avlivades 5 dagar efter att vi börja märka att det var något fel på honom. Han dog i en akut njursjukdom efter 5½ år. Nästa hund fick vi ha i drygt 2 månader innan han avlivades efter misstänkt blodsjukdom. Saknade efter en hund är stor men jag vägrar att skaffa en ny även fast frugan vill.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.