Isabelle McAllister Collection

Nyligen inflyttade i ett hus från 1965, med bara sjögrästapet, i alla rum. Jobbet har börjat men det är långt kvar och det går åt mycket tapet.

Nästa del är barnens rum och min son säger att han behöver en stor gullig robot ovanför sängen.
 
Collection: Urban Nature

Jag håller på att renovera lite överallt i huset, men det är många ställen som behöver förnyas. Därför har effeken blivit att jag gjort om lite här och lite där allteftersom ekonomin tillåtit. Ett av de rummen där jag började var min dotters rum.Jag målade väggarna vita. Hon hade förut haft gröna väggar och fondtapet med tigermönster i grönt, men vuxit ur tigerstadiet och nu önskade hon sig en ny tapet med bild på en stad, nu har det gått nästan 2 år, men det har fortfarande inte blivit av att jag tagit itu med att färdigställa hennes rum som i nuläget är vitt, med en grön tigertapet, det ser jättetokigt ut och hon frågar ofta när hon ska få sin nya tapet. Det skulle vara så roligt att få kunna ge henne den efterlängtade bakgrundstapeten så hennes rum äntligen blir klart. Hon skulle älska fondtapeten Chicago som passar väldigt fint till vit tapet.
 
A
Jag skulle välja en tapet ur den fantastiska kollektionen Eco Wallpaper

Min vardagsrumstapet är ett sorgligt original,
vittnar om en kvarlämna från ett stillöst 80-tal.
Sliten, blek och saknar helt charm
räcker att titta på den för att fyllas av harm.
Byggahus.se snälla-
hjälp till att göra vardagsrummet till en glädjekälla!
 
Creativity & PhotoArt

Fantastisk möjlighet att förvandla Attefallskåken på tomten till ett rum som skulle bli fennomenalt för dottern att lattja i med sina kompisar, Mumma!

ha ha missade att denna tävling kanske redan var avslutad.

Nåja, god fortsättning på er alla
!
 
Redigerat:
Jag skulle välja kollektionen Nostalgic

Tapeten med ängsblommor är helt oemotståndlig och skulle bli så fin i min lilla sovalkov. Tänk att få somna in på
en blommande äng och drömma om soliga sommardagar.
 
Hej, och förlåt att resultatet på tävlingen dröjt. Det hade nog blivit ett litet missförstånd här på redaktionen. Det ska inte hända igen! :D.

Vinnaren av tapeterna är vår medlem Eeekarlsson! Stort grattis och trumpetfanfarer!

Motivering: Håller som bäst på att bygga till och renovera vårt nyligen införskaffade 20-talshus. I denna tillbyggnad kommer vi bygga nya rum åt våra döttrar (3år & 1/2år). De skulle bli överlyckliga av en tapet från kollektionen Hide & Seek, den med alla djur och bokstäver på. Den äldsta dottern letar sin bokstav överallt, när hon hittat den fortsätter hon leta efter mamma och pappas bokstav. Och se börjar hon om igen... ;-)

Ny tävling på fredag. Tills dess får ni mjukstarta på era husrenoveringar och smälta all julmat :p
 
Tackar och bockar! Perfekt julklapp i efterskott!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
kollektion nostalgic

Nostalgics magnoliaträd blommar under hela årets tid,
en ger en skapande miljö av gränslös frid,
så vill jag klä in mitt efterlängtade syrum och skapa under,
& njuta av många härligt kreativa stunder!
 
Stämning! Trivsel! En "att-bara-finnas-till-magnet" i vårt i övrigt rätt slitna och vanliga hus... Det tycker jag tapeterna i Mr Perswall Creativity & PhotoArt skapar. En lugn, skön värld att krypa in i.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.